V záři reflektorů.

Krásné páteční dopoledne všem! :)

Protože můj včerejší článek získal své úplně první reakce, rozhodla jsem se napsat něco obdobného. Tentokrát něco o tom jaké to je jít po mole. Protože některé z vás zajímá, jak to celé vlastně funguje.

Protože spolupracuji s několika značkami a stále rozjíždím něco nového, každá přehlídka se nějakým způsobem liší.

Na jednu musíte přijít o několik hodin dříve, protože se vám vizážistky a kadeřnice postarají o make-up a účes (a když je modelek více než 5, zabere to celkem hodně času) a na jiných si vše vytvoříte samy a jen se v backstage převlékáte z modelu do modelu (v průměru máte na převlečení od 30 vteřin do 2 minut). Nezřídka se mi stává že se na líčení jiných modelek aktivně podílím (protože spousta slečen není zvyklá se malovat nebo nemá znalosti o tom jak se vytváří ''foto'' nebo ''dramatický'' make-up).
Za dobu co fotím jsem na sobě už měla ledacos. Stejně tak jako jsem viděla spousty zajímavých postupů jak docílit opravdu zajímavého vzhledu. 

Obvykle několik dní před přehlídkou získáte i hudební nahrávku, kterou si pěkně naposloucháte (pokud si samy nevybíráte vlastní hudbu). V rámci složitějších přehlídek samotnému výstupu předchází zkouška.

Před samotnou show je v backstage obvykle zmatek. Pokud předvádím více modelů, vždy si je kompletně připravím na hromádky jeden za druhým, přesně tak jak si je budu převlékat. Ušetří to spoustu času. Přeci jen, jen co zapadnete z mola do zákulisí, poslední po čem toužíte je se už v tak dost omezeném čase přehrabovat hromadou oblečení, které se k sobě vůbec nehodí. Často také začínám nejsložitějším modelem. Během převlékání obvykle nikdo nemá čas vás pracně šněrovat do stahovacího korzetu. Kdežto rozepnutí háčků při převlékání vám zabere jen pár vteřin.

A co je na tom celém nejtěžší?

Těžko říct. Asi popřemýšlet nad tím co předvedete na konci mola a příliš nechvátaly. Přeci jen, nervozita pracuje a i když je to něco co chcete dělat, podvědomě se můžete snažit to už mít za sebou.

Na konci je obvykle závěrečné defilé a poděkování všem.

Zatím jsem se nikdy nesetkala s tím, že by si modelky v zákulisí nepomohly (třeba když za 10 vteřin musíte odejít na molo a nutně potřebujete zapnout zip nebo cokoliv jiného) a ani že by si šly nějak po krku. 

Já si vždy chůzi po mole moc užívám. Jsem ráda v centru dění a baví mne dělat show pro návštěvníky. 

Na mole jsem prostě ve svém živlu :) 



Krátké video jednoho mého modelu z přehlídky Black Cat na Afterdark fair v Brně.


Komentáře

Oblíbené příspěvky