Dívka z plakátu.

Krásné nedělní odpoledne všem!

Námět tohoto článku mne napadl poté, co jsem se ráno probudila, zkontrolovala si telefon a uviděla jsem zprávu od svého kamaráda, který byl včera večer na jedné akci v Brně. To by asi nebylo nic tak neobvyklého, možná si řeknete. Jenže součástí jeho zprávy byl letáček, který má sloužit jako upoutávka na Fetish Night Prague příští týden.


Možná si řeknete že to stále není nic tak divného.

Nic tak divného, kdyby na tom letáčku nebyla moje fotka propagující přehlídku designérské značky Piranha latex couture, pro kterou dělám modelku.

Je fakt, že jsem o této kampani věděla dlouho předem. Nicméně i tak je to poměrně zvláštní pocit když vidíte někoho cizího držet...no...vás :) A ta představa kolik lidí už ten letáček drželo v ruce.

Vždycky jsem si přála vědět jaké to musí být, stát se tváří nějaké značky, nebo prostě jenom být ''holka z plakátu''. A teď už to vím. 

A je to skvělé! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky