Velký test: Unboxing a recenze české dekorativní kosmetiky Schminka

Na tenhle článek jsem se vážně hodně těšila. Celé to začalo tak, že mě zhruba před dvěma měsíci oslovila česká značka (nejen) dekorativní kosmetiky Schminka.cz s otázkou, zda bych nechtěla vyzkoušet nějaké produkty a při té příležitosti se s vámi podělit o dojmy z jejího používání a nošení. A já po ověření, že se mi značka a její výrobky líbí, řekla své "ANO".

První věc, která mě naprosto uchvátila byla skutečnost, že ačkoliv mi Schminka přislíbila zaslat malý balíček, tak mi přišel obrovský balík produktů. (Na které jsem se navíc nemohla vynadívat, protože kromě toho, že jsou samy o sobě krásné mají naprosto dokonalá papírová balení. Což uvidíte na fotkách.) 




Jak vidíte, bylo toho opravdu požehnaně. Než se ale pustíme do samotné recenze, tak bych (v rámci nějaké logické struktury článku) ráda Schminku představila trochu blíž. (Já osobně jsem ji totiž až do doby oslovení vůbec neznala. Přitom jde o značku s dlouholetou tradicí.)

Takže, kdo, nebo co je Schminka?

Schminka je česká značka (převážně) dekorativní kosmetiky, za kterou stojí paní Jana Cibulková. Ta ji založila už v roce 2000 v Horkách u Čáslavi, kde vyrábí zapečené oční stíny a další kosmetické produkty. Ty se dají používat jak na sucho, tak na mokro. 

Co mi přišlo v balíčku?

Nyní se pomalu přesouváme k balíčku, který je hlavní hvězdou dnešního článku. 

Našla jsem v něm:
- 7 zapečených očních stínů, z toho 1 stín je duo
- 1 antibakteriální gel na ruce
- 1 koupelovou bombu
- 1 balzám na rty
- 1 tvářenku
- 1 pudr 3v1

K tomu mi ještě přišel zalaminovaný dopis, mandala (která je, jak můžete vidět, na všem) a textilní pytlík s mandalou, který je dost velký na to, aby se do něj vešlo třeba zrcátko, nebo nějaká jiná kosmetika, kterou si hodláte vzít z domova někam na cesty. (Třeba do kabelky, nebo do batohu, když jedete na výlet.)




Nejprve bych začala popisem a hodnocením perličkové tvářenky a pudru 3v1. Kromě toho, že mají oba produkty moc pěkný obal mě dost překvapilo, jak moc jsou ve skutečnosti pigmentované. Doslova a do písmene je to tak, že trochu ťupnete štětcem a máte na něm tolik barvy, že při lehkovážném nanesení budete muset opravdu HOOOODNĚ ubírat. (Můj první pokus vypadal tak, že po nanesení pudru jsem byla ve tváři jako po měsíci na dovolené a po nanesení tvářenky jak Marfuška.)

Nakonec se mi podařilo najít správnou míru, která mi umožnila nanést produkt a vyhnout se veškerým kosmetickým prohřeškům. (V tvářence obvykle jen velmi zlehka otřu štětec a tmavou část pudru používám výhradně jen jako bronzer a během pudrování se mu vyhýbám.)



Další věc, ze které jsem vážně nadšená je také tenhle balzámek, který má dost praktické a odolné balení. Ten můj je s bambuckým máslem. Oproti jiným balzámům mě zaujalo, že se po nanesení na rty ihned nevstřebá, ale je na nich cítit ještě takových 15-20 minut poté. Což bude určitě super na zimu a na hodně popraskané rty.



Co se týče pigmentace, za tvářenkou a pudrem nijak nezaostávají ani oční stíny. Mě osobně nejvíc zaujal ten zlatý, šedý a fialový, ale po aplikaci na ruku (na sucho i na mokro) se mi moc líbilo i to zelené duo, které je (stejně, jako fialový stín) duo chrom. (Schminka mi v jedné zprávě osvětlila, že při suché aplikaci mají stíny decentnější barvu. Při té mokré jsou pigmentovanější a déle vydrží.)


Pokus o swatch. :)

Co se týče líčení, nejvíc se mi osvědčilo nabírat stíny prstem. Tak z nich totiž vytěžíte maximum i při práci na sucho. 




Co se týká výdrže tvářenky, pudru a očních stínů, testovala jsem je na své pracovní cestě do Prahy. Ačkoliv jsem si za celý den make-up nijak neupravila a bylo pěkné horko, byla jsem upravená až do 8 hodin večer, kdy jsem zakotvila zase zpátky v Brně. Což je (minimálně pro mě) jasný důkaz, že je Schminka opravdový držák. (Nevšimla jsem si dokonce ani toho, že by se mi stíny slily na víčku. A to nepoužívám bázi.)

Něco k tomu, co jste v recenzi neviděli

Na fotce celého balíku jste mohli vidět i koupelovou bombu s éterickým olejem z vavřínu, pomeranče, mandarinky, kvítky slézu, měsíčku a vřesu. Tu už upřímně řečeno už ani neuvidíte, protože mě tak dlouho sváděla svou naprosto božskou vůní, že jsem ji jednoho nedělního podvečera už prostě musela do té vany hodit. Bomba šuměla asi 3-4 minuty (i když ke konci už jenom maličko) a obarvila vodu na blankytnou modř. Celkem mi tedy přišlo, jako bych se koupala v ledovcovém jezeře. 

Co se týče dezinfekce na ruce, tu jsem zatím ještě (jako jedinou) nepoužila, protože mám k dodělání jinou. (A fakt nesnáším, když mám otevřených třicet tisíc produktů.) Tak o ní třeba někdy příště. :)

Chtěli byste od Schminky něco vyzkoušet?

Komentáře

  1. O tejto značke som ešte nepočula ale vyzerá krásne. Najviac sa mi páči balzám a tiene.

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM//DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  2. Značku vůbec neznám, ani jsem o ní neslyšela. Produkty vypadají skvěle, určitě bych zkusila oční stíny :) Hezký den, Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ráno, ted jsem našla Váš užasny článek o nas a našich vyrobcích. Moood vám za něj děkuji. Udělalo mi to radost. A koukám, že jste ho napsala 24/8 a to mam narozeniny o)- tedy jestli je to datum o). Ješte jednou moc děkuji. Janacib. (píšu z počítač mého přítele a koukám, že pod jeho jménemo o)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky