Středeční všehochuť.

Krásné středeční dopoledne! :)

Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat netradičně produktům, které jsem si v poslední době koupila nebo dostala a malém povídání o nich :)

Jako první bych začala barvou na vlasy. Jelikož Dominatrix party v Amsterdamu se kvapem blíží a s ní pro mne velice důležitá módní přehlídka, tak také spousta focení a natáčení, přišel čas na malé oživení.
Nejsem přírodní zrzka. Má barva vlasů je taková ta typická popelavá blond s bronzovými odlesky. Po 5ti letech barvení na modročernou jsem se rozhodla odbarvit na zrzavou, která mne už dlouho lákala. Moje dřívější zrzavá byla spíše přirozeného charakteru. Ale protože jsem člověk energický a mám ráda pozornost, řekla jsem si že vášnivá měděná je tak akorát něco pro mne :) 

Na vlasech jsem ji už jednou měla, jen se ta potvůrka značně vymývá (jak už je u těchto barev zvykem). Proto s barvením čekám až více či méně na posledních pár dní před plánovaným odjezdem. Ale jelikož se mne již spousta lidí ptala co používám za barvu, že je tak úžasně zrzavá, rozhodla jsem se ji ukázat u sebe na blogu. Mám takový pocit že v barevné paletě se jedná o novinku a nenaleznete ji zdaleka všude. Proto doporučuji drogerie s velkým sortimentem barev na vlasy.


Jediné co mne vážně mrzí je její poměrně rychlé vymývání. S podobným problémem jsem bojovala u předchozí modročerné, ale řekla bych že na té zrzavé je úbytek intenzity dříve patrný.

Barvu bych jinak nedoporučovala slečnám a ženám, které si nepřejí měsíc poslouchat, jestli to o předešlém víkendu nepřehnaly s konzumací mrkve :)



Jako další tu mám sérii hned několika produktů. Ráda bych začala s pudrem od Essence v odstínu 11, Pastel beige. Nahradila jsem jím Essence pudr All about matt, který je bílý - transparentní. 
Krabičku předchozího pudru jsem musela vyhodit. Ne proto že by byl snad špatný. Vypotřebovala jsem ho více méně celý. Bohužel se mi ale při cestování na nějaké focení rozdrobil na totální padrť a díky ne příliš kvalitnímu obalu bylo těžké ho udržet uvnitř. A vážně nechcete mít vše pokryté tenkou vrstvou bílého prášku. Ještě by vás mohl někdo podezřívat z užívání kokainu :)

S jeho následovníkem jsem zatím spokojená. Balení je o dost lépe provedené a na jeho otevření musíte využít trochu většího úsilí (takže doufám že pudr v pořádku přežije i cestu letadlem a zpátky). Odstín mi na mé světlé pleti vyhovuje. Jelikož používám mastnější podkladový krém, hodnotím i jeho matující efekt kladně. Na pleti zanechává příjemný, sametový finiš. 

Další v pořadí tu máme tyčinku na rty od firmy Balea. Moje Labello Hydro Care odešlo do věčných lovišť. Což mi ale moc nevadí, protože s jeho účinky jsem nebyla až tak moc spokojená. 

Balea má oproti Labellu intenzivně hydratovat (jsem jako sušenka....suchá a sladká), protože má v sobě pečující složku bambuckého másla a arganového oleje. Samotná tyčinka má žlutou barvu (ale na rtech je transparentní) a výrazně voní po vanilkových rohlíčcích :) Efekt na rtech je zatím dostačující.

A pak tu mám 2 vzorky, které jsem dostala na Fashion Factory v Olympii a to od firmy Yves Rocher. 
První vzoreček jsem již vypotřebovala a tím je Sérum Végétal. S tímto vzorkem jsem byla velice spokojená. Po jeho aplikaci byla má pleť prozářená a hydratovaná. Měla jsem ale trochu pocit masky na obličej takže si nejsem jistá jestli by mělo na mé pleti dlouhodobější pozitivní efekt.
Další vzorek je Hydra Végéta, které jsem zatím nezkoušela.


A jako poslední tu mám něco kosmetického a něco úplně nekosmetického :)

První je pečující krém na ruce od značky L'occitane s 20% bambuckého másla. Zatím jsem ho neotevřela. Jedná se pouze o malé balení takže si ho šetřím na cestování. Nevylučuji však, že o něm za čas nenapíšu recenzi.

A jako poslední je tu kniha od spisovatelky Sophie Kinselly - Víkend s přáteli. Knihy od Sophie mám velice ráda a myslím si že nejsem zdaleka jediná. Pokud tuto spisovatelku neznáte, doporučila bych vám podívat se na film ''Báječný svět shoppaholiců''. Jedná se o film natočený podle její předlohy a myslím si, že nadchne všechny zaryté milovnice módy. Děj knihy prozrazovat nehodlám :)


A co plánuji na dnešní den? 

Do 18:00 se dnes v Brně koná akce Food Park v Malé Americe. Krom trhů a ochutnávek je zde bohatý kulturní program. Vstupné zdarma.

Takže nemohu vyloučit, že se dnes odpoledne potkáme! :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky