Kdo se bojí, nesmí do lesa.

Krásný středeční večer všem! :)

Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat poměrně důležitému tématu a tím jsou příležitosti.

Během celého času kdy se věnuji focení (možná až na úplné začátky) jsem vždy přemýšlela, jak to co dělám, dělat ještě lépe. Jak se dostanu k focením nebo přehlídkám, když jsem stejná jako tisíce děvčat u nás? 

Na tuto otázku existuje poměrně jednoduchá odpověď. Hledala jsem si vlastní příležitosti a šance jak vyniknout. Existuje umělec se kterým si přejete spolupracovat? Napište mu. Ukažte mu kdo jste a co děláte. Co vy víte? Třeba ho zaujmete natolik, že si začne on přát spolupracovat s vámi. Kolikrát jsem seděla u zpráv a sama sobě jsem si říkala že jsem se možná zbláznila, když jsem se rozhodla oslovit někoho vážně neskutečně talentovaného a že má práce je absolutně mimo rámec jeho tvorby. A víte co? Spletla jsem se. Dnes se díky tomuto bláznovství mohu pyšnit přátelstvím s velice zajímavými a inspirativními lidmi.

Nutno podotknout že je potřeba znát kvalitu vlastní práce a mít trochu sebereflexe. Pokud píšete fotografovi nebo fotografce jejichž práce je široce vyhlášená, asi neuděláte moc dobrý dojem, pokud jako ukázku své práce ukážete pár selfíček a styl vašeho vyjadřování se podobá něčemu typu:
''Tak jsem ti právě napsal/-a a teď mě zajímá kolik jsi ochotný/ochotná zaplatit za to, že pořádně nic neumím ale sebevědomí mi rozhodně nechybí''.

Takto to totiž obvykle nefunguje.

Vysloužíte si maximálně pozvednuté obočí a váš vzkaz poletí rovnou do koše.

Občas se stane, že vás protistrana odmítne. Vím jaký je to pocit, protože i mě se to již párkrát stalo. Někdy to tak prostě bývá. Ale nevěšte hlavu. Osobně se vždy uklidňuji slovy, že jsem dané věci ještě nedorostla natolik, abych byla schopná ji realizovat. A když oslovíte 3-5 lidí, vždy se najde někdo, kdo vám mile rád odpoví to sladké ano, které si tak přejete slyšet :)

Vše je jen o odvaze a nebát se ozvat. Nečekat, že vám něco samo spadne do klína. Že budete náhodou objeveni při nákupu na nedělní oběd. Narodili jsme se s rukama, pusou a mozkem, tak se je naučme používat ke svému prospěchu! :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky