Návštěva YoBaru.

Krásný páteční večer!

Dnes jsem se po dlouhém přemýšlení vydala do YoBaru ve Vaňkovce.

Tento stánek byl vybudován docela nedávno a hodně mne zaujal svým příjemným designem. Jedná se vlastně o takovou ''jogurtovou'' samoobsluhu. Na výběr máte z 6 jogurtových příchutí, které si můžete různě namixovat do kelímku. A když se otočíte, máte k dispozici ze spousty různých sušenek, bonbónů, ovoce, polev a dalších vychytávek, kterými si můžete svůj jogurt dozdobit úplně jak se vám zlíbí.

Největší zrada ovšem nastane při placení - 100g jogurt vás vyjde na krásných 39,-. Ovšem...dokážete se kontrolovat natolik, aby jste si do velkého kelímku nenaházeli všechno co vás napadne?

Já takovou sebekontrolu bohužel neměla :D Když už jsem tam tedy zašla, tak to přeci musím vyzkoušet, ideálně všechno! 

Z počátku jsem trochu pochybovala o svém výběru. Ostružinový jogurt, karamelová poleva, kondenzované mléko, oreo a lentilky mi přišly být jako docela zvláštní kombinace. Ale po prvním ochutnání jsem svůj názor rychle přehodnotila. 




Krom toho, že vše k sobě krásně ladilo, YoBar se určitě může právem pyšnit tím, že odebírá skutečně kvalitní jogurty. Jogurt samotný byl příjemně smetanový a hustý (možná i částečně kvůli jeho namražení), ale řekla bych, že už jeho samotný základ je kvalitní, protože zmražení jogurtu nebylo zas tak silné, tedy nepřipomínalo skutečně hodně zmražený jogurt jaký známe z domova.

Návštěvu yogoterie tedy hodnotím velice kladně. Jen si příště budu muset dát větší pozor a nepáchat jogurtové orgie.


Komentáře

Oblíbené příspěvky