Live your life.

Krásné čtvrteční dopoledne všem!

V poslední době jsem nebyla příliš aktivní a to hlavně z důvodu svých velkých příprav a organizování svého odjezdu do Holandska příští měsíc. 

Znáte takový ten pocit kdy si strašně přejete něco udělat nebo někam jet, několik let se této myšlenky držíte a najednou už vás od toho dělí jen pár týdnů? Pokud ano, jistě chápete jaké to je.
Zkoušíte si představit jaké to bude, těšíte se a zároveň máte obavu, aby to vše proběhlo hladce a bez větších komplikací (už si pomalu v hlavě sumíruji všechny úkoly, abych na nic nezapomněla...ať žije perfekcionismus).

A co budu v Holandsku dělat?

Pojedu jako modelka na skvělou Dominatrix party, kde se dvakrát do roka setkávají nejuznávanější alternativní modelky, fotografové a návrháři. Přede mnou je tedy víkend plný přehlídek a focení s fotografy z různých koutů Evropy, sbírání kontaktů a navazování spolupráce s dalšími zajímavými lidmi.




Měla jsem velké štěstí (a také ohromnou radost) z toho, že jsem se stala oficiální modelkou přehlídky Inner Sanctum. Jejich latexové oblečky byly k vidění dokonce i v italském Vogue. Člověk pak snadno podlehne pocitu, že na něm ulpí trocha toho hvězdného prachu. A je to skvělý pocit! :)



S touto událostí se ale také pojí velká dřina. Naštěstí se mi podařilo spojit příjemné s užitečným a v rámci tělesné výchovy jsem se na poslední chvíli dostala do posiloven. Jelikož na Masarykově Univerzitě máme 2 povinné semestry tělocviku, zabila jsem 2 mouchy jednou ranou. Jen mé zlenivělé svaly se na vzpírání příliš netváří. Počítám s tím že nějakou dobu budu chodit v předklonu a své ruce nebudu zvedat výše než do úrovně pasu.

A aby toho nebylo málo, příští víkend se chystám jako modelka na velký foto brainstorming a již brzy přijde na řadu má spolupráce s Metalshopem a nafocení nové kampaně. 


Rozhodně toho není málo.

A co vy? Máte nějaký svůj velký sen?


Komentáře

  1. Ať se v Holandsku daří. Třeba nám povíš i něco ze zákulisí modelingu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Jinak již plánuji reporty z dalších akcí na které se chystám (například z fotoworkshopů nebo focení pro Metalshop), takže určitě nepřestávej můj blog sledovat, pokud tě zajímá jak to funguje :)

      Vymazat
  2. Držím ti palce :) tohle zní jak splněný sen každé holky :) sama jsem dostala několik nabídek, ale vždy mě následně odmítli kvůli výšce :/ :) ale jsem ráda, že to vyšlo aspon tobě ^^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za podporu! :)
      S tou výškou...to může být problém. Ale myslím si že se svými 160 cm jsem důkaz toho, že i takto to může dobře fungovat :D Proto ostatně píšu i tento blog, protože si myslím že i my malé holky máme něco do sebe :) ;)

      Takže přeji mnoho štěstí a věřím že pokud budeš vážně hodně chtít, najdeš si svoji cestu :)

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky