Beauty Street Brno - Report

Krásné nedělní odpoledne všem! :)

Jak jste se mohli dočíst v mém předešlém článku, dnes se v Brně konala akce ''Beauty Street'', pod záštitou parfumerie Douglas. A jak jsem vám slíbila, zde je již avizovaná reportáž z této akce. 

O akci ''Beauty Street'' jsem se dozvěděla vlastně náhodou. Večer jsem brouzdala po sociálních sítích a můj zrak padl na zprávu o konání této akce. Podívala jsem se na datum a bylo mi jasné že s přemýšlením o účasti nemohu dlouho váhat. Klikla jsem tedy na navazující odkaz ve kterém jsem si vybrala značku a čas, kdy chci akci navštívit.

Po příchodu do OC Olympia Brno jsem již z dálky viděla krásný stánek od kterého se linula velice příjemná hudba. 



Jak můžete vidět na fotkách, stánek vypadal opravdu profesionálně. Všude se to jen hemžilo šikovnými vizážistkami a vizážisty značek jako je Estée Lauder, Art Deco, Lancome, Collistar, Clinique a již zmiňovaný Clarins.

Slečna která zde působila jako hosteska mne zavedla k vizážistce a nabídla mi Nespresso a malou čokoládku značky Lindt, kteří byli hlavními partnery této akce.




Na této akci si určitě každá žena přišla na své. Nechyběly stojany plné kvalitní kosmetiky a velice milé slečny vizážistky se nezdráhaly poradit s jakýmkoliv nešvarem, který trápí vaši pleť. Trpělivě zodpovídaly všechny mé dotazy a za to bych jim velice ráda poděkovala. Skutečné profesionálky ve svém oboru :)


Úplně první věcí beauty programu bylo odlíčení pleti, což hodnotím velice kladně. Občas už se mi stalo že vizážistka se s mým make-upem vůbec netrápila a překrývala ho svou vlastní prací. Po odlíčení přišlo vyčištění pleti naprosto úžasným heřmánkovým tonikem a nanesením zkrášlovacího krému. Dále pak přišel osvěžující krém z oranžové řady a jemný make-up. 

Velice se mi líbilo že vizážistka nebyla při líčení hrubá (takovým tím způsobem kdy se bojíte, že vám někdo chce štětcem rozmáčknout oko a podobně) a pečlivě dbala na to, aby výsledný make-up podtrhnul vaše přednosti. 

Co mne ale skutečně oslnilo přišlo až úplně na samý konec této procedury. Naprosto jsem se zamilovala do produktu ''Lip control oil''. Nejen že dodá krásný lesk vašim rtům a vydrží na nich skutečně dlouho. On totiž i naprosto božsky voní (a to konkrétně po medu).

Nakonec jsem si nechala na ''Beauty pass'' sepsat své favority o kterých budu přemýšlet a katalog firmy. 


Byla jsem také odchycena na mikrofon k malé upoutávce na tento stánek :) Cath prostě musí zkusit úplně všechno :)

Nakonec jsem byla vyfotografována na polaroid a fotku jsem si mohla odnést domů.


Před svým odchodem jsem se ještě zastavila v prodejně Douglas, kde jsem se svěřila do rukou velice šikovné a milé slečně kadeřnici reprezentující značku Toni&Guy.Ta mi moc ochotně poradila jak si poradit s mými suchými a cuchajícími se vlasy a vytvořila mi naprosto dokonalý francouzský cop.


Dnes je v Brně velice větrné počasí a i přesto tento cop vydržel bez jakékoliv újmy až domů. Dost silně přemýšlím o pořízení laku na vlasy od této značky. 
Krom toho jsou mé vlasy daleko více jemné a uhlazené na dotek (a že to se příliš často nestává) a opět naprosto božsky voní.



Toto odpoledne jsem si moc užila. Nejen že jsem se setkala se spoustou milých lidí ale také jsem dostala spoustu tipů a rad jak se o sebe starat ještě lépe.

Pro ty z vás kteří tuto akci nestihli nebo pocházíte z jiného koutu republiky, nezoufejte. Tato akce totiž ještě proběhne na těchto místech:

- Zlín, OC Zlaté jablko, 13. a 14. říjen
- Ostrava, Forum Nová Karolina, 16., 17. a 18. říjen
- Praha, OC Chodov, 22.,23. a 24. říjen
- Liberec, OC Nisa, 3. a 4. listopad
- Praha, OD Debenhams, 6. a 7. listopad
- Brno, Galerie Vaňkovka, 9., 10. a 11. listopad
- Praha, Centrum Černý Most, 13., 14. a 15. listopad




Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky