Never give up.

Krásné nedělní odpoledne všem! :)

Dnešní článek bude vzdávání se. 

Kolikrát se vám už stalo, že jste dělali něco, co vám vůbec ale vůbec nešlo? Pravděpodobně mnohokrát. Pamatujete si svoji obvyklou reakci? 

Většina lidí se cítí být frustrovaná. Celý svět se proti mě spikl! Nemá to cenu! Vesmír mě nenávidí!

Vážení, tohle je cesta do pekla :)


Vždy když se mi něco nedaří, jsem přirozeně nazlobená jako všichni ostatní. Ale stejně se k tomu vždy vrátím zpátky. Protože pro mne neexistuje něco vzdát. Pro mne existují pouze problémy, které mají řešení.

Dost to souvisí i s tím co dělám. Mohla jsem se vzdát svého snu už při prvním náznaku neúspěchu. Co mi vůbec přináší hodiny dřiny? Co když se někomu nebude líbit co dělám? Co když je to cesta která nikam nevede?

Na této fázi je nejtěžší se od těchto myšlenek oprostit. Vykopat se ze svého pohodlí a makat, makat, makat. I přesto že první větší výsledky se začnou objevovat až mnohem později. A věřit, že všechno to vynaložené úsilí se vám tisíckrát vrátí.

A je jedno zda právě mluvíme o tom že se snažíte zhubnout ale nemůžete se dokopat k tomu začít chodit cvičit. Nebo začít jíst zdravě. Nebo se zdokonalovat v něčem co by vás opravdu bavilo. Napsat knihu. Cestovat na vzdálená místa. Cokoliv.

Není nic jednoduššího než si začít hledat fotky, články a tipy na cvičení, které vás bude bavit. Nechce se vám chodit do posilovny? Nikdo vás nenutí. Na youtube najdete tolik různých druhů cvičení, od těch jednodušších až přes ty kde se vážně zapotíte. 
Chcete začít jíst zdravě? Najděte si zajímavý food blog. Já v poslední době objevila blog Výpečky a mohu ho vřele doporučit :)

Baví vás malovat? Kupte si skicák/plátno, stojan, pastelky a barvy a jděte na to! :) Vůbec nezáleží na tom že si nevěříte. Trénink dělá mistry. A nakonec zjistíte že vás někdo z rodiny obdivuje za to, jak krásně malujete.
Ani psaní knihy už není v dnešní době tak složité jako dříve. Máte v zásuvce příběh ale bojíte se, že vám ho nikdo nevydá? Zkuste obeslat nakladatelství a co vy víte? Co když se jim vaše práce zalíbí? A i když tento plán selže, stále zde máme vydavatelství Šuplík, které se přímo specializuje na menší spisovatele v malém nákladu.

A při ceně dnešních jízdenek a letenek se můžete vydat také naprosto kamkoliv. Kdo si troufne, může se vydat na cyklo výlet. Můj kamarád takto na kole vyrazil do Norska a do teď z toho má parádní zážitky :) Existuje i spousta stránek kde za pár korun seženete bydlení. Vše je jen o tom to chtít :)

Důležité je jen vědět že nic není nemožné. Nemá cenu snít velké sny pokud se nerozhodnete mít sílu a trpělivost je postupně zrealizovat. A když se to stane, věřte tomu, že vás to naplní radostí a štěstím jako nic jiného. Spousta lidí si během své cesty položí otázku, zda je to věc, kterou skutečně tak moc chtějí. Nejistota je při plnění vašich snů naprosto normální. I já si tuto otázku čas od času položím. Ale je to pro mne spíše důkaz toho, že se jen snažím ujistit že dělám správnou věc.

Proto říkám - nikdy se nevzdávej. Na tomto světě neexistuje nic, co bys nemohl dokázat. Ale máš na to dostatečnou odvahu?

Komentáře

Oblíbené příspěvky