Moje ''basic'' přípravky.

Krásné čtvrteční odpoledne všem!

Dnes jsem si pro vás nachystala článek o svých ''basic'' přípravcích které používám, abych se udržela v estetické kondici. Jedná se opravdu jen o ty nejzákladnější produkty a určitě to není kompletní soupiska toho co jsem kdy použila. Ke každému produktu se pokusím napsat i nějaký svůj krátký, uživatelský, komentář.

Jelikož se věnuji jak fotomodelingu tak reálnému předvádění se na různých akcích, nemohu se vždy 100% spoléhat na to, že všechny nedokonalosti odstraní photoshop :)


Jako první tu mám vlasové produkty od kadeřnické značky Framesi. 

Začala bych šamponem z řady Morphosis s arganovým olejem bez parabenů a sulfátů s přídavkem vitaminu E. Tento šampon je speciálně navržen pro barvené a tepelně upravované vlasy. V návodu se dočtete že šampon pomáhá uchovávat barvu co nejdéle a zároveň vlasy regeneruje. Zrovna moc nepění (což mi stále občas dělá trochu problém při jeho aplikaci) a má příjemnou vůni. Velice oceňuji víčko - jediným krouživým pohybem otevřete láhev a stejný pohybem zpět ji opět uzavřete.
Šampon jsem dostala ale klidně bych si ho i sama koupila. Na rozdíl od tolik opěvovaného Orofluida mám pocit, že má na mé vlasy skutečně viditelný účinek.

Jako další tu mám růžový lak na vlasy BY, opět od Framesi. Skvělá věc. Nejen že příjemně voní, ale také pomáhá prodloužit životnost barvy a to aniž by vlasy nějak slepoval. 



Mezi dalšími přípravky na vlasy které používám je IDentity power-up Wax, opět od Framesi. Jak už název vypovídá, jedná se o vosk na vlasy. A opět musím říct že je naprosto skvělý. Po jeho použití není vůbec vidět že nějaký vosk máte protože vlasy opět neslepuje (pokud to ovšem nepřeženete a neaplikujete si na vlasy půlku tuby). Netřeba se bát toxicky zelené barvy jakou tento vosk má. Na vlasech je zcela průhledný.

Dále tu pak mám olej na vlasy od značky Pantene s keratinem. Jelikož mám vlasy od přírody spíše sušší, potřebují čas od času dodat trochu hydratace a lesku. Tento olejíček mi celkem vyhovuje. Jsem zhruba ve 3/4 balení a nemohu si nijak stěžovat. Ale myslím si že po jeho vypotřebování zkusím opět něco nového. Jako nouzovka funguje skvěle a neurazí ale myslím si že s podílem keratinu to zas tak žhavé nebude.



Tentokrát se podíváme na moji základní péči o pleť. 

Nivea do sprchy patří mezi moji koupelovou rutinu. Po jeho použití skutečně cítím že je má pokožka vláčnější ale je vhodnější spíše na léto. Jeho efekt hydratace bych označila za běžný průměr. Výhodou je že když vylezete z vany, můžete se rovnou obléct a nemusíte čekat než se něco vsákne.

A teď je tu něco, na co jsem reálně žádnou recenzi snad ani nečetla. A to je krém Isana s vitamínem E a jojobovým olejem. Vážené dámy, pokud jste majitelkou stejně suché kůže v obličeji jako mám já, zajásáte. Tento krém vás TAK promastí a tak se vsákne do kůže, že ji budete mít jako když vám bylo 15 (jen bez uhrů). S tímto produktem jsem skutečně spokojená. Už jsem téměř podlehla výzvě pořídit si Excipial....ale Isana mne přesvědčila o tom, že pokud chci nepředstíranou hydrataci obličeje, tohle je to pravé. Jedinou nevýhodou je to, že před líčením musíte více zapudrovat obličej. I přesto ho však hodnotím skutečně kladně a mohu ho doporučit.


Jako produkt na rty používám Labello Hydro Care. Zcela upřímně musím říci že se nejedná o věc kterou bych musela mít znovu. Mám poměrně velkou spotřebu tyčinek na rty, nosím je prakticky neustále někde po ruce. Tento produkt jsem dostala jako dárek a doufala jsem, že se bude jednat o dlouhodobější hydrataci než je pár minut. Doporučuji spíše méně náročným uživatelkám.


A jako zatím poslední produkt tu mám odličovač make-upu s aloe vera od Balea. Poměrně nedávno jsem vážně nutně potřebovala odličovač. Vletěla jsem do drogerky a vzala to, co mi právě přišlo pod ruku. Po přečtení recenzí na internetu kde je spíše preferován jeho olejový bráška jsem si řekla: ''Ajaj...aby sis s tím nevydřela všechny řasy které máš...''.
Ale musím říct že mé obavy z tohoto produktu nebyly oprávněné. Za mne se jedná o příjemný odličovací přípravek. Jediná nutnost je namočit vatový tamponek a na chvilku ho přiložit na víčko. Dále pak už pouze jemným tahem odstraníte všechen make-up. Oceňuji i to, že si velice snadno poradí i s vodě odolným make-upem od Dermacolu pro filmová studia.
Za tu cenu ho mohu jedině doporučit. Cena určitě odpovídá jeho kvalitě a nevylučuji, že si ho příště nekoupím znovu.

A to je zatím vše z tohoto kosmetického postu. 

Přeji krásný zbytek odpoledne vám všem! :)



Komentáře

Oblíbené příspěvky