Foto brainstorming - Brno

Krásnou neděli všem! :)

Dnešní článek bude o foto brainstormingu, který se konal včera v Brně - Líšni, na zámku Belcredi. Celá akce probíhala v jeho prostorách a stejně tak ve foto studiu Fabion.

V 10 hodin jsme se pomalu začali scházet ve studiu, kde již pracovala velice milá a šikovná slečna vizážistka. Nejprve nás bylo pár ale během několika desítek minut studio praskalo ve švech. Ze samého počátku jsem měla trochu obavy. Všichni spíše konverzovali a do akce se nikdo příliš nehrnul. To se ale naštěstí brzy změnilo a najednou jsem pózovala před 5ti objektivy najednou.
Nemáte ani čas přemýšlet nad tím, do jakého objektivu se vlastně díváte.

Když už mezi námi nevládla tak napjatá atmosféra, začaly se u mne shromažďovat vizitky fotografů a začaly na povrch vyplouvat i originálnější nápady na fotky.
Takže mám pár fotek kdy sedím v otevřeném okně a podobně. Zatím nebudu prozrazovat detaily :)

Nakonec jsme se vydali do přilehlé zámecké zahrady. Bylo poměrně chladno, takže po pár minutách jsme se zase vydali zpátky dovnitř.

Během celé akce vznikla velká spousta backstage fotek. Dokonce někteří fotografové a fotografky byli tak rychlí, že už jsou některé fotky vhodné k publikaci :)

Ale jelikož mne čeká velká spousta fotek, rozhodla jsem se zatím využít hlavně archiv backstage, za který děkuji Radkovi z RadekS-Foto.






A jedna již finální :)




Komentáře

  1. Jsi nádherná ! Ta zrzavá ti hrozně sluší :)

    www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky