Jedno selfie prosím.

Krásnou sobotu všem! :)

Dnes ráno jsem brouzdala po sociálních sítích a narazila jsem na něco, co mne okamžitě inspirovalo k napsání dalšího článku (kterým opět střelím do vlastních řad).

Jste začínající modelka (nebo si přejete se jí stát). Co uděláte? Vyfotíte se. To dá přeci logiku. Na samotném focení sebe sama by nebylo nic tak špatného. Ale ta forma....ta už trochu pokulhává.

Buďme k sobě naprosto upřímní. Všichni se rádi fotíme. Co právě děláme, kde jsme nebo co máme právě na sobě. I já to dělám (a lhala bych kdybych tvrdila že to dělat přestanu, protože tak dnešní svět prostě funguje). 

K jakému problému tedy konkrétně mířím? Když je to něco co dokonce já sama dělám?

Existuje spousta skupin a sociálních sítí pro začínající i zkušenější modelky, které se snaží nějakým způsobem zaujmout. A protože modelky ,(hlavně ty úplně začínající), nedisponují žádnou reprezentativní fotkou, postnou veřejně rádoby sexy selfie. Většinou nechybí našpulená ústa, ožmolkované řasy pod nánosem řasenky, nakrčené čelo ale HLAVNĚ to vyfotit celé tak aby bylo vidět jak mám nadupanou podprsenku. To je přeci to co dneska táhne.

No, děvčata moje....poté co jsem dnes viděla slečnu v krkolomné póze a otázkou kdo ji nafotí mi hlavou proběhly ty ''davy nadšených zájemců''. 

Myslete na to, že i neprofesionálně provedená fotka je vaše vizitka. Myslete na to že v tomto případě přirozenost vyhrává. Takže žádné nánosy make-upu nebo fotky z párty ,(o pozadí rozbordeleného pokoje nebo WC za vámi raději mluvit nebudu), ani žádné divoké filtry, které vás mají udělat hezčí než skutečně jste. Mnoho dobrých fotografů už mi řeklo že výše popsaná sebeprezentace je přesně ten důvod, proč nikdy s takovou slečnou fotit nepůjdou. A to i kdyby v ní byla ukrytá budoucí modelka. Někteří už si kvůli těmto děvčatům zrušili všechny své foto účty a o tom že fotí ví jen hrstka lidí.

Jak to tedy udělat co nejlépe? Svěřte svůj telefon mamince, sestře nebo kamarádce a poproste je, aby vás vyfotily v nějakém neutrálním prostředí a naprosto přirozeným stylingem. Bíla zeď jako pozadí se k tomuto úkolu přímo nabízí. Úplně obyčejnou fotku bez snahy být urputně sexy a bez zásahu nějakých úprav mnoho fotografů ocení daleko více. Nezapomeňte, že pokud si vás fotograf vybere, uvidí vás ve vaší skutečné podobě. A fakt že reálně vypadáte úplně jinak než na fotce je pro vás jako modelku HODNĚ přitěžující okolnost.

Už jsem i slyšela že selfie je skvělý způsob tréningu před objektivem. To bezesporu je. Ale stále bude jeho kvalita mnohonásobně nižší než tréning se skutečným fotografem.

A má obvyklá rada na závěr? Selfie ano ale vždy popřemýšlejte nad jeho formou. A určitě jím nenahrazujte plnohodnotné focení.

A na závěr? ....co takhle dát si selfie? ;)



A něco na odlehčení ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky