Vůně léta.

Krásný večer všem!

Pro dnešní večer jsem se rozhodla pro více pohodové téma. Ráda bych napsala něco o tom, jak jsem se v létě zúčastnila několikadenního foto workshopu SŠ Uměleckomanažerské, s.r.o., Brno.

Celý workshop se konal v malebném venkovském prostředí farmy pana Čadíka v Dobročkovicích, což je pár kilometrů od Brna (někteří z vás možná znají Čadíkův kinematograf).

Bylo velice příjemné na pár dní vypnout telefon (kvůli 100% nedostupnosti jakéhokoliv signálu) a kochat se pohledem na pasoucí se koně. Navíc ve společnosti mých známých z řad modelek a spousty mladých, talentovaných fotografů.

Každý den byl ve znamení jiného stylu fotografie. První den jsme shlédli video o Čínském vydání Vogue a hned potom si studenti rozebraly modelky na líčení a celkový styling. Dokonce i pánové se museli osmělit a vykonat takovou zcela nemužskou věc, jako je nalíčit a učesat svoji modelku. Celé focení proběhlo ve stylu fashion.

Foto & styling: Denisa Urbánková

Měla jsem štěstí na naprosto skvělé šaty od návrhářky Veroniky Procházkové


I přesto že byl tento den celkem náročný jsme se večer rozhodli zhotovit fotky za použití projektoru. Výsledek byl velice efektní. Bohužel se ke mě dostalo jen toto ''backstage'' foto. Na fotce můžete vidět i modelku Jitku. 
Toto focení nebylo úplně příjemné, protože na nás lezli všelijací brouci (a mít mravence pod šaty a nemoct se hýbat je vážně skoro to nejhorší co jsem zatím jako modelka zažila).


Další den nás čekalo focení ve stylu ''fashion alien'' s mastným make-upem. Pánové už byli tentokrát v tvorbě make-upu a stylingu kreativnější. Celá jídelna se proměnila v jednu obří třpytivou párty. A to jako vážně. Třpytky jsem ze sebe sundavala ještě další 3 týdny. No prostě...kvalitní přípravky.

Foto & styling: Jana Konečná

S Janou jsme se nakonec shodly že vypadám spíš jako dívka z nějakého obrazu než marťanka. Ale i přesto se mi tato fotka moc líbí.
(Vidíte ty tpřytky?...nevypadají tak zákeřně ale ve skutečnosti jich tam bylo tak 5x tolik a sundávala jsem je z obličeje a zad 40 minut!)


Poslední den byl tak trochu ve znamení urbexu, protože jsme šli fotit do staré a již příliš nepoužívané místní školy. Byl tomu přizpůsoben i náš styling. Fotili jsme totiž temné a strašidelné panenky a nevěsty. A výsledek?

Foto & styling: Denisa Urbánková


A co by to bylo za akci bez ''backstage photos''?




Komentáře

Oblíbené příspěvky