Afterdark Fair - MADHOUSE - Brno

Zdravím všechny své čtenáře! :)

V sobotu 19.9.2015 jsem měla tu čest se jako modelka zúčastnit již 3. ročníku Afterdark Fair, který se každoročně v tuto dobu koná v Brně. Tentokrát celá akce nesla podtitul MADHOUSE, takže mohu říci že téma psychiatrie a bláznovství bylo všudypřítomné. Nejen ve velice povedených propagačních materiálech ale i jako téma přednášek nebo soutěže o to, kdo napíše nejlepší psychiatrickou báseň.

Celý program začal již ve 14:00 odpoledne (což je u těchto akcí celkem nezvyklé) a můj výstup na stage měl přijít až ve 22:15, měla jsem dostatek času na sledování opravdu bohatého programu. 

A že byl pořádně nadupaný...

Line-up celého Afterdark Fair ze dne 19.9.2015


Koncert střídal koncert a přednáška přednášku. Společně s ''temným tržištěm'' kde jste si mohli nakoupit nejrůznější oblečení a šperky až po stánek, kde jste si na počkání mohli nechat udělat piercing.

Chvilku před 22:00 hodinou počaly přípravy na přehlídku alternativního obchodu Black Cat, který byl zároveň generálním partnerem celé akce.

Polopaticky řečeno....mnoho krabic napěchovaných oblečením, zmatek při jeho kombinování (obvykle modelka vynese 4-5 modelů za přehlídku) a uklidňování méně zkušených modelek. 

Jelikož už jsem docela ostřílená, nedělala mi nějak velký problém informace o tom že se svým proklatě sešněrovaným korzetem zahajuji celou přehlídku. Protože akce probíhala na dvou místech současně mi více dělalo vrásky, aby se na nás někdo vůbec přišel podívat. Zhruba v čase kdy naše přehlídka měla skončit totiž začal na druhé stage koncert velice oblíbené - a řekněme že už více méně kultovní - kapely Insania (což pro mne samotnou znamenalo po děkovačce ze sebe - literárně řečeno - servat šaty a utíkat do koncertního sálu).

Byla jsem však mile překvapena že se na nás přišlo podívat velké množství lidí. Je skutečně úžasné moci během chůze reagovat na publikum. Vždy se cítím plná energie a na rozdíl od některých svých kolegyň bych pravděpodobně zvládla jít předvádět ještě 4x :)

Během přehlídky vzniklo i spoustu fotek od spousty různých fotografů a můj dobrý kamarád byl tak hodný že celou přehlídku zaznamenal i na video :) 


Model kterým jsem zahajovala celou přehlídku.


Na své si přišli i milovníci pin-up. Tyto nádherné šaty předvedla Lori z brněnské kapely Tezaura.



Dokonce jsem měla tu čest vynést i tyto, naprosto skvělé, skeleton plavky :)


A jelikož už bylo po 22:00, přehlídku zakončilo toto velice krásné spodní prádlo.
Pánové byli jistě potěšeni.


A jedna momentka nakonec....:)

Tímto bych velice ráda poděkovala Safronn za vůbec první fotky z přehlídky :)




Komentáře

Oblíbené příspěvky