Follow your dreams.

Dobré ráno všem!

Dnešní článek bude takovým shrnutím o tom, jak jsem se rozhodla následovat svůj velký sen. 
A kdo ví? Třeba někoho z vás inspiruji v tom, aby udělal to samé :)



Kdo by to neznal...

Je vám 14 let, váš půvab je ještě v začátku celého procesu a tak nějak se utěšujete čtením časopisů o módě. Sníte o tom, že jednou z vás snad také bude ta vysoce elegantní, bezstarostně vypadající modelka, oblečená do luxusních šatů a obletovaná několika lidmi, kteří se starají o její vždy dokonale vypadající vlasy a make-up. Jediný problém který by vám v tom mohl relativně zabránit je vaše výška a to, že k tomu pravděpodobně nikdy nedostanete příležitost.

Mohu vás uklidnit. Byla jsem úplně stejná. Jen možná ještě jako bonus k tomu jsem vždy inklinovala ke gothice, rocku a metalu. Což mne vždy vyčleňovalo natolik, že jsem se nejednou stala terčem posměchu ostatních. Navíc...se 160 cm v 15ti letech jsem ani nemohla příliš doufat v nějaké velké zázraky.

A pak jsem zjistila, že se celou dobu trápím naprosto zbytečně. Protože když člověk skutečně chce, vždy si najde cestu ke svému cíli. A to ať je sebevíc dlouhá a kostrbatá.

Začalo to jedním nevinným focením TFP v roce 2010 (pro méně znalé se jedná o focení, kdy modelka neplatí fotografovi ale ani fotograf modelce). Pamatuji si, jak jsem ještě jako mladé pískle sledovala výsledné fotky a říkala jsem si zda je tohle ta věc, kterou skutečně chci. Najednou mne přepadla nejistota zda tím vším neztratím samu sebe, protože jsem měla pocit že s tou holkou na fotkách nemám vůbec nic společného.

Rok jsem se myšlence focení vůbec nevěnovala, až pak se mi naskytla příležitost nafotit své první fotky v ateliéru. Fotograf mi byl sympatický a cena za pronájem ateliéru i práci fotografa nebyla nijak závratná, takže mi nebylo líto do dalších fotek trochu zainvestovat. Focení proběhlo v naprosto pohodové atmosféře, výsledky vypadaly skvěle a sklidila jsem s nimi velký úspěch mezi kamarády a známými. A toto focení pravděpodobně odstartovalo moji touhu dostat se dál.
Od té doby jsem chodila s kamarádkami ven a jen tak pro zábavu jsme zhotovovaly naprosto amatérské fotky, které jsem se učila různě upravovat. Ve stejnou dobu jsem se seznámila s kamarádkou co si koupila první zrcadlovku a chtěla se s ní naučit fotit. Oslovila mne tedy, abych jí stála modelem.
V roce 2012 jsem již měla na kontě pár relativně dobrých fotek, ale stále jsem si nevěřila natolik, abych s nimi vyšla na světlo světa jako ''oficiální'' modelka. Navíc jsem měla nějakou dobu před maturitou a zdálo se mi být vhodnější se focení plně věnovat až před nástupem na VŠ.

V roce 2013 se mi náhodou povedlo kontaktovat svoji oblíbenou zahraniční modelku, která mne motivovala k tomu, abych si založila vlastní stránku a vystoupila jako nová alternative model. Stále ve mne hlodaly pochybnosti - fotky mám, ale je jich málo...a budou vůbec někoho zajímat?
Nakonec jsem si v srpnu téhož roku založila svoji FB stránku. A světe div se! Během prvního týdne existence jsem (za velké podpory dalších alternativních stránek, které má tvorba zaujala), získala svých prvních 1,000 fanoušků! To pro mne byla naprosto skvělá událost a motivovalo mne to jít ještě dál.

S rozrůstajícím počtem fanoušků jsem si dokonce začala věřit natolik, že jsem už sama začala oslovovat stále lepší a lepší fotografy pro spolupráci. A pak jsem začala oslovovat nejrůznější designéry a obchody se kterými bych ráda spolupracovala. A opět se konal úspěch!

V dnešní době mám na kontě již několik publikací v zahraničních časopisech, účast na přehlídkách nebo také 2. místo v předešlém ročníku Miss Metalshop, se kterým už pomalu plánujeme focení nového zboží pro e-shop.

Jsem si jistá že můj příběh může dát naději velké spoustě lidí. Poslední dobou se setkávám s otázkou: 

''Jak si to dokázala?''

Nuže...pokud člověk něco opravdu chce, stačí se pouze rozhodnout o tom, že to dokáže. Hlavní je nelitovat veškerého času a úsilí které vynaložíte. A to i když máte pocit že cesta po které jdete je příliš náročná. Že vás vaše okolí nechápe. Že váš vysněný úspěch stále nepřichází. 

Protože i velký úspěch se skládá z těch malých.






Komentáře

Oblíbené příspěvky