Snap photos.

Tak, a konečně je tu várka fotek ze včerejšího focení na půdě.

Volila jsem hodně jednoduchý a hlavně co nejpřirozenější styling, vzhledem k tomu že jsem dosud neměla fotky ze kterých by bylo patrné, jak reálně vypadám. Přeci jen, můj obvyklý styl focení je více...dramatický. Půl kila modrých očních stínů ve vlasech, všudypřítomné a nezničitelné třpytky nebo stříbrný třpyt mé pokožky od krémového higlighteru je tak zhruba něco, co to perfektně vystihuje.

Proto jsem oslovila svého dlouholetého kamaráda ze studia abonas.com, se kterým jsem, shodou okolností, realizovala před lety i své úplně první ''profesionálnější'' focení.

Byl tak hodný a udělal si na mne chvilku času. Celé focení proběhlo na naprosto dokonalé půdě jednoho z historických domů v centru Brna.

A jak to celé dopadlo?






A nakonec jedna kterou jsem si úplně zamilovala. A to i přesto že olejíček na mé poměrně suché vlasy se rozhodl udělat neplechu s lakem a stvořil něco co mě poněkud irituje. 
Ale posuďte sami.


Jediné na co si musím reálně zvyknout je to, že spoře namalovaná a se světlými vlasy vypadám tak o  5 let mladší :)...ale co by za to jiní dali.

A jak vypadala naše fotolokace?


I se super výhledem :)




Komentáře

Oblíbené příspěvky