Kdo je Catherine Black?

Zdravím všechny nové příchozí na svém blogu!

Již pár let se věnuji ''alternative'' modelingu a dnes přišel ten den kdy jsem si (ano, pod svým uměleckým pseudonymem) řekla, že by nebylo vůbec špatné se zkusit realizovat i jako ''bloggerka'' a zkusit předat něco ze svého života dále.

A jak mne to vůbec napadlo?

Inu...

Již pár měsíců slýchám všetečné otázky všeho druhu. Převážně jak jsem se ke svému koníčku dostala a jak to dělám že se vždy dostanu k nějaké zajímavé příležitosti.

Nemohu tvrdit že jsem se narodila s parametry modelky (rozhodně bych jimi nepovažovala výšku 160 cm) a už vůbec nemohu říci že by mne v mém konání podporoval někdo z mého blízkého okolí.
Ale ani tyto věci mi nedokázaly zabránit v chození po mole ani v objevování se v časopisech a jiných (nejen alternativně laděných) zahraničních médiích.

Spousta z vás si asi řekne že to ale není opravdový modeling. Protože modeling znamená jen ten světový modeling s velkým M, kde modelky chodí přehlídky pro velká jména módního průmyslu a objevují se na obálkách časopisů které si kupujeme v trafice.

Málo kdo ovšem ví že existuje i svým způsobem trochu temnější verze světového modelingu. A o čem přesně mluvím? O bledých slečnách sešněrovaných do korzetů v gotickém prostředí nebo metalových kráskách které se vás snaží přesvědčit o tom že to nové tričko s lebkou prostě MUSÍTE mít (ano...i tyto produkty jsou na trhu žádané a někdo musí stát při jejich propagaci modelem, stejně jako někdo musí propagovat drahou róbu od Diora).


Za dobu co se modelingu tohoto typu věnuji jsem již zaznamenala existenci spousty slečen které mají stejné ambice jako já....ale už mají trochu potíž svých snů dosáhnout.
A protože jsem osoba zvědavá, rozhodla jsem se že zasednu ke strýčku Googlu a pokusím se zjistit, jestli už mě někdo v mém nápadu nepředběhl.

A víte co?

Nenašla jsem vůbec nic!

Což pokládám za velmi příznivé znamení :)

Proto doufám že se vám mé články, postřehy, videa a fotografie budou líbit a že vás inspirují při vaší cestě za svým vysněným cílem, ať už je to cokoliv! :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky