Fashion Factory

Krásný nedělní večer všem!

Dnešní den byl pro mne velice produktivní. Po dlouhé době jsem se rozhoupala k nafocení více méně snapshotových fotek (na jejichž zveřejnění se můžete těšit již brzy) a také jsem se byla podívat na Fashion Factory v OC Olympia Brno, kde jste si mohli zdarma vyrobit vlastní brož, vyrobit si vlastní potisk na tričko a nebo se nechat opečovávat týmem vizážistek a stylistů.

Fashion Factory měly uprostřed Olympie pěkný stánek s pohovkami, věšáky plných oblečení, místem vyhraněným pro vizážistky a dokonce i malé foto studio. Bohužel se mi nepodařilo tento prostor zdokumentovat, protože všude byl čilý ruch a nechtěla jsem příliš překážet.

Nicméně, po registraci jsem byla usazena na jednu z pohovek kde bylo k dispozici i občerstvení a čekala jsem co se bude dít. Dnešní den se nesl ve znamení elegance a všem dámám na place to velice slušelo.
Asi za 20 minut na mne přišla řada u vizážistky která na mne použila spoustu bronzeru (který vůbec nejsem zvyklá používat, takže si připadám být trochu oranžová :)) a vykonturovala mi jím obličej. Následně přišlo upravení obočí, jemné oční stíny s nepatrnou černou linkou, růž a rtěnka.

Asi za 3 minuty jsem se svěřila do rukou stylisty Jirky Vočky, který na můj styling vybral tmavě fialové kalhoty F&F, odvážně vzorovanou blůzku z Reserved, kožešinovou vestičku Gerry Weber, úžasné boty Office shoes z kolekce Jessica Simpson a zlatý šperk opět z Gerry Weber (který bohužel nemám na fotce).

Poté co jsem se převlékla jsem byla postavena před objektiv a během pár minut už jsem v rukou držela vyvolanou fotku kterou jsem si mohla odnést domů. Krom toho jsem tu potkala spoustu naprosto skvělých lidí.

Kdo Fashion Factory prošvihl, může se (zhruba za měsíc) přihlásit na akci Rozbal svůj styl pod záštitou Galerie Vaňkovka. 

A jak jsem tedy nakonec vypadala? Prvotní ''selfie'' vám to ukáže.


Fotka nekvalitní, já vím. Ale určitě nelituji toho že jsem se na tuto akci vydala :)





Komentáře

Oblíbené příspěvky