Chceš se stát na den modelkou?

Znovu přeji krásný pátek všem! :)

Jelikož se blíží konec roku, přišel čas na předvedení nových vlasových trendů pro podzim/zimu 2015/16.

O co jde?

Nuže, minulý rok jsem zavětřila příležitost a přihlásila jsem se jako vlasová modelka na jeden ze seminářů italské kadeřnické značky Framesi. Den před seminářem proběhl rychlý casting kdy si kadeřnici vybrali několik modelek podle typu a kvality jejich vlasů. Dali nám samozřejmě předem na výběr zda jsme natolik odvážné, aby nás ostříhali a obarvili podle originální předlohy.

Měla jsem štěstí a byla jsem vybrána, společně s dalšími několika děvčaty a jedním mužským modelem. Když byli ostatní účastníci a účastnice castingu posláni domů, přišlo na řadu barvení našich vlasů do požadovaného odstínu. 

Na druhý den jsme měli přesné instrukce ohledně času setkání a celkového stylingu.

Druhý den ráno jsme se opět setkali v brněnském hotelu Avanti, vyjasnili jsme si několik technických drobností (protože na místě pracovali 3 kadeřníci najednou a modelky a model se střídali po různě dlouhých intervalech) a šlo se na věc. Mé vlasy si vzal na starosti slovenský kadeřník Polat Elalmis který má stejnojmenný salon ve Vídni. Dostala jsem skvělý účes z kolekce s názvem ''Private Gallery''. Celou kolekci účesů z řady ''Private Gallery'' a řady ''Simply Grey'', které byly představeny na semináři současně, naleznete v tomto videu:



Poté co byly všichni ostříháni proběhlo závěrečné defilé před účastníky semináře a skupinové focení.

A proč vám o tom píši? Protože nyní máte skvělou příležitost se přihlásit na další semináře, které se budou opět konat jak v ČR tak SR!

Letošní kolekce podzim/zima vypadá takto skvěle!




Přihlásit se můžete na této

Já si celý seminář moc užila. Zde najdete několik fotek z toho, jak jsme dopadli my :)




A zde jedno foto v lepší kvalitě z jiného focení:


Tak se přihlaste! :) 

Komentáře

Oblíbené příspěvky