Summer vibes: Focení s bublifukem

V poslední době to mám trochu hektické. Minulý týden jsem jela na (pracovní) setkání do Prahy, byla jsem na oslavě narozenin (během které jsem se šla podívat na bazar) a celkem často je teď u nás sestra s malým synovcem. Do toho přidejme hromadu práce a upřímně řečeno začínám ztrácet přehled o tom, kde mi hlava stojí.

Při poslední návštěvě mi tu ale sestra nechala jako dárek bublifuk. (Ano, bude mi 27, ale foukání bublinek mě baví stejně, jako když mi bylo 5.) Synovci se moje foukání ostatně zamlouvalo taky, ale ne natolik, aby ho zabavilo na celý jeden den. Jakmile se tedy nabažil toho, že tu bublinky v jednu chvíli lítají a za chvilku už ne, přesunul se k trhání starých novin a letáků a k patlání skla ručičkou. :)

Asi bych to nebyla já, kdyby mě o pár hodin později nenapadlo zkusit s bublifukem focení. Proto jsem oslovila svého kamaráda Romana Pospíšilíka a šlo se na věc. 

Co se týče stylingu, ten jsem volila spíše elegantnější. (Chtěla jsem totiž vybudovat kontrast mezi prostředím a trochu dětinským vyfukováním bublinek.) Z toho důvodu jsem zvolila jednoduché bílé šaty (které ale budu muset ještě donést na úpravu švadleně), červený lak na nehty a červenou rtěnku. (Použila jsem Revolution - Red Carpet, kterou jsem dostala jako dárek při nákupu na XO Beauty. Odkaz na unboxing ZDE.) 

Abych pravdu řekla, čekala jsem, že focení s bublifukem bude trochu výzva, ale rozhodně mě nenapadlo, že bych u něj tolik ocenila asistenta, který nám s tím pomůže. (Takto jsme se spolu s Romanem střídali v tom, kdo bude foukat. Bubliny totiž pravidelně létaly úplně jiným směrem. Případně ty výrazy při foukání nebyly zrovna dvakrát repre. :))

Z našeho snažení vzniklo asi 400 fotek a vůbec nebylo jisté, zda vůbec nějakou vyberem. Dopadlo to ale nad naše očekávání a něco z toho vyšlo. :)








Foto & úprava: Roman Pospíšilík

Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky