Catherine testuje: Nové doplňky stravy od Renovality

Dnešní článek chci věnovat prvním recenzím nových doplňků stravy od Renovality, které mi v rámci spolupráce postupně přišly v několika balíčcích. (Dohromady mám čtyři.) Jelikož ale jejich testování chvíli trvá (a ještě nějaký pátek v některých případech trvat bude), rozhodla jsem se napsat své názory alespoň na dva z nich. (Ještě ve chvíli, kdy si dobře pamatuji jejich účinky.) Konkrétně půjde o doplněk stravy Zelený čaj a o doplněk stravy Ženská pohoda.



Začněme tím, co je u obou z nich stejné. A to je balení a počet tobolek, kterých je v obou lahvičkách 90. Co se naopak diametrálně liší je (zcela pochopitelně) jejich složení, doba užívání a velikost dávky.



Začněme Zeleným čajem, který jsem začala užívat jako první. Jak můžete vidět na fotce, jde o průhledné kapsle s trochu naoranžovelým práškem (které po přičichnutí opravdu voní po čaji). Když se podíváme na jejich složení, na etiketě se dočteme, že jde o zelený čaj 500 mg s 60% obsahem polyfenolů. 

Díky tomu by měl tento doplněk příznivě ovlivňovat zdraví srdce, metabolismus lipidů, kostí a kůže. Také by měl pozitivně působit na vaši duševní svěžest a imunitní systém. Co se týče dávkování, podle instrukcí na etiketě si dopřávám jednu tobolku ráno na lačno. (V nutných případech se dá dávka zvýšit na 2 denně, ale to jsem nezkoušela.)

Kdybych měla zhodnotit jeho účinky, musím konstatovat, že řadu věcí nedovedu úplně posoudit. Když se ale budu řídit svými osobními pocity, musím uznat, že se po něm cítím trochu méně unavená a nedělá mi až takový problém odvést několik dnů po sobě extrémní množství práce a nemám u toho pocit, jako že můj mozek připomíná vyždímaný citrón. Takže bych řekla, že nějaké účinky na tělo a na mysl určitě mít bude.

*Tento doplněk stravy není vhodný pro děti do 3 let a pro těhotné a kojící ženy.



Druhým doplňkem stravy od Renovality, který jsem už stihla celkem dobře prozkoušet je Ženská pohoda. Ta obsahuje L-tryptofan, heřmánek, meduňku, extrakt z celeru a vitamín B6. Tahle kombinace by měla působit na ženskou duševní pohodu, hormonální rovnováhu a na pozitivní náladu. Heřmánek je také dobrý na dýchací ústrojí, pro zdravé trávení a pro správné fungování imunitního systému. Oproti Zelenému čaji se užívají dvě tobolky denně, ideálně večer nalačno.

Účinky tohoto doplňku stravy u sebe pozoruji trochu zřetelněji. Za normálních okolností se pořád něčím stresuji a to dost podstatně ovlivňuje moji náladu. Ne, že by všechny mé přirozené sklony zmizely, ale rozhodně je pociťuji jako o poznání mírnější. 

*Tento doplněk stravy není vhodný pro děti do 3 let. 

Závěr

U obou přípravků mne oslovuje jejich složení, které se mi zdá být šetrné jak k člověku, tak k přírodě. Zároveň je dobře vidět, co se skrývá uvnitř každé kapsle, což (minimálně v mém případě) navozuje mnohem větší důvěru v užívaný produkt. 

V další recenzi doplňků stravy se zaměříme na Betaglukan a na doplněk stravy Renohair, který má podporovat růst vlasů. 


Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky