Catherine testuje: Kosmetika po sportu od značky Kneipp

Kdo mě sleduje už trochu delší dobu, ten ví, že se podílím na realizaci projektu Objevuj památky, který má za cíl zviditelnit české a moravské hrady, zámky, muzea a další turistické cíle, které jsou spravované soukromými vlastníky. A protože se neustále snažíme celý projekt inovovat a zlepšovat, před létem jsme spustili soutěže o rodinné vstupné na vybrané objekty. 

Krátce na to se mi podařilo propojit s německou přírodní kosmetikou Kneipp (kterou většina z vás zná kvůli jejich balzámům a koupelovým solím). Kromě toho, že jsme řešili možnosti spolupráce se mnou a s mým blogem jsme se rozhodli uspořádat speciální soutěž pro Objevuj památky, ve které jste mohli získat 6 balíčků péče po sportu. (Která z našeho pohledu dopadla velmi úspěšně.) 

Soutěži ale ještě předcházela schůzka v brněnském ústředí společnosti Hartmann, pod kterou Kneipp patří, na které se domlouvala přesná podoba výherních balíčků. A touto cestou se dostal jeden stejný balíček (ještě s jedním bonusovým dárkem) do ruky i mě. :) Proto jsem si řekla, že vás o tuto informaci nemohu ochudit a využiju ho k recenzi.


Pro potřeby naší soutěže jsem schválně vybírala péči pro sportovce, jelikož na výlety se často jezdí na kole, nebo se na ně chodí pěšky. :)

V balíčku byl chladivý gel s arnikou a kosodřevinou, hřejivý balzám s arnikou, koupelová sůl Svaly a klouby a jako malý bonus ještě Mini Spa chodidla 2v1.


Jako první jsem zkoušela Muskel AktivGel (Chladivý gel s arnikou a kosodřevinou), který jsem aplikovala na bolavé svaly poté, co jsem si dala pořádně do těla během domácího cvičení. :) 

Gel má velmi jemnou texturu a hodně (až skoro mentolově) voní. Namazala jsem jím bolavé místo a nechala jsem ho, až se pořádně vstřebá. Což trvalo chvilku. Kromě toho, že jsem cítila jeho vůni ještě minimálně dvě až tři hodiny jsem po celou dobu cítila jeho chladivý efekt. Co se týče výsledků, svaly mě po něm sice nepřestaly zázračně bolet, ale pocity nepohodlí jsem vnímala jako o poznání mírnější. 

Ze svého úhlu pohledu ho vnímám jako dobrou úlevu pro natažené svaly a bolavé nohy po celodenním stání na nohou, či chůzi. Velkou výhodou je, že nelepí a nedělá mastný film na kůži, takže si ho můžete natřít na postižené místo i těsně před spaním a nebudete se muset bát, že si ho otřete do nohavic od pyžama, nebo do ložního prádla.


Někdy se studené chlazení svalů a kloubů moc nehodí. Třeba, když má člověk ztuhlé za krkem. (Což se mě osobně děje dost často.) Proto byl v balíčku hřejivý balzám s arnikou. (Který mi co do vůně dost připomíná chladivý gel.) 

Použila jsem ho tak, že jsem si jím rozmasírovala krk a nechala jsem ho, ať uvolní svaly. Stejně, jako chladivý gel se dobře roztírá a rychle vstřebává. (I přesto, že je to klasická mast.) Stupeň prohřátí byl podle mého názoru přiměřený. (Nemám ráda, když je to už moc.)


Posledním kouskem byl pytlík s uvolňující koupelovou solí, která (taktéž) obsahuje arniku. Což znamená, že má blahodárný vliv na klouby a svaly po celodenní námaze. Sůl se ve vaně dobře rozpouští už při relativně nízké teplotě (okolo 36 °C) a spolehlivě vám provoní celou koupelnu. Pokud navíc bolavé tělo namažete ještě gelem, nebo mastí, tak se tohle kombo postará i o rychlý pocit úlevy.

A teď ten bonus.


Při sestavování balíčků byla ve hře i koupelová sůl na nohy s vůní ibišku a fíku, která má v balení i balzám na nohy. I když jsme se na ní nakonec nedohodli (protože u nás soutěží i muži, kteří by ji asi nejspíš nevyužili), nadchla mě tak moc, že jsem jí dostala jako malou pozornost. (No, řekněte. Už jste někdy viděli sůl, která má v balení i balzám? Já rozhodně ne.)

Když jsem sůl nasypala do vody, dost mě překvapilo, že má dost výrazně fialovou barvu. (Takže obarvila vodu.) Příjemná byla i její intenzivní, ale ne nepříjemná ovocná vůně. Po koupeli jsem použila i balzám. (Ten se vstřebává trochu déle, ale následně už nezanechává pocit mastnoty.) Jelikož soli i krému je v jednom balení hodně, umím si představit, že jeden balíček použijí souběžně dvě osoby. 

Tímto bych chtěla poděkovat značce Kneipp, která mi dala příležitost tyto věci vyzkoušet. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky