Mini kosmetické novinky: W7 a Makeup Revolution London

V poslední době jsem nakoupila poměrně dost kosmetiky. A to jak té dekorativní, tak pečující. (Konkrétně budu zkoušet českou kosmetiku Alpa, ale jelikož musím nejprve spotřebovat to, co mám, tak to bude nejspíš chvíli trvat.) Proto jsem se rozhodla věnovat přednostně svou pozornost šminkám, na které si lze udělat názor v podstatě ihned, jak se vám dostanou do ruky. :)


Co se týče tohoto nákupu, ten vznikl upřímně řečeno poněkud neplánovaně. Někde na Instagramu jsem viděla, že na XO BEAUTY (dříve obchod Makeup Revolution) mají 30% slevu na vybrané značky. A protože mezi nimi byly i takové, které se mi zatím nedostaly do ruky (třeba W7, po které jsem už nějakou dobu pokukovala, ale úplně jsem necítila nutnost si od ní něco objednat), rozhodla jsem se (po dlouhém zvažování) tuhle příležitost využít. 

*Co na tom, že jsem se k tomu dokopala tím, že budu brzy potřebovat novou řasenku a nechce se mi všude vozit sypkou, nebo perlovou tvářenku. 

Když jsem byla u toho, do košíku jsem přihodila i zlevněnou paletku Reloaded Affection (která hezky doplňuje mou Reloaded Newtrals 2) a pár kousků pečující kosmetiky do mé aktuálně probíhající Instagramové soutěže. Revolution rtěnku v odstínu Red Carpet jsem si pak vybrala jako dárek k nákupu. Rozhodla jsem se jí nahradit svou rubínově červenou rtěnku od Yves Rocher, která byla barevně fajn, ale po čase naprosto úděsně vyschla a při nanášení dělala na rtech dost nevzhledné cucky. (Těžko říct, zda za to mohla textura, stáří, nebo něco jiného.)



Začněme ale nejprve paletkou. Jde o klasické Reloaded schéma, které je bez výjimek celé třpytivé. Vybrala jsem si ho proto, že podobné stíny mám často jenom matné. Takže když chci celé líčení něčím oživit, tak mi k tomu nechce nic úplně pasovat. (Případně mám náladu na to si jen přejet oční víčko prstem a na to mi přijdou lepší třpytivé stíny. Člověk se jimi totiž nemusí tak zabývat.) 

Co jsem zkoušela swatche na ruku, tak mi přijde, že ta pigmentace (převážně u světlejších stínů) není až tak úžasná. Je ale docela možné, že až se rozhodnu do  nich jít se štětcem, tak se budou na oku ukazovat líp. 



Další věc, která přímo souvisí s líčení očí je již zmíněná řasenka. Podle popisu mne nejvíc zaujala W7 EXTRA! EXTRA! Big bold lashes mascara. I když na její tvar kartáčku nejsem úplně zvyklá, trochu mi připomíná ten, který jsem měla u Giordani Gold od Oriflame. (Nebyl sice tak velký, ale efekt na řasách dělal super.) Vypadá to, že řasenka bude pěkně oddělovat, takže se těším na první příležitost, kdy ji budu moci použít. (Právě aktivně spotřebovávám Barry M Lash Vegas 2.)



U výběru tvářenky jsem se trochu zdržela. Všechny barvy sice vypadají na fotkách naprosto nádherně, ale hrozilo u nich riziko, že budou buď moc růžové, nebo oranžové. (Jsem holt zastánce přirozenějších odstínů.) Nakonec se mi nejvíc pozdávala tahle Candy Blush od W7 v odstínu Galactic, který je v reálu hezky šťavnatý, ale rozhodně ne moc. Jak jsem ho předběžně zkoušela na ruku, tak se zdá, že půjde na tvářích celkem dobře vrstvit. (Na prstech je pigmentovaný, ale jen tak přiměřeně a po rozmazání dělá velmi decentní efekt.) Velké plus je podle mého názoru odolné a zároveň kompaktní balení a zrcátko.


A úplně nakonec tu máme rtěnku Makeup Revolution Rose Gold v odstínu Red Carpet. Na první pohled se tváří jako klasicky červená rtěnka, ale nenechte se zmást. Ze swatche totiž jasně vyplynulo, že má mírně narůžovelý/nafialovělý podtón. (To jí nijak neubírá na kráse, ale někomu by to mohlo trochu vadit.) Taky není úplně matná. Má v sobě miniaturní třpytky. Jelikož ale takový kousek doma ještě nemám, tak ji určitě mile ráda vynosím. 

Jaké kosmetické novinky jste si naposledy koupily vy?

Komentáře

  1. Ja mám od Makeup revolution už skoro všetky paletky až na tie od Petry. Tú poslednú od nej nemám. A od w7 mám len tiene na obočie. Ale tá lícenka vyzerá skvelo

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brďo, tak to bych je asi neměla kam dát. :D To musí být solidní sbírka. Jinak mrkni na XO beauty, psali, že ta akce má trvat týden. Tak ji možná ještě stihneš. (Hodně lidí chválí od W7 bronzer.)

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup Revolution mám opravdu ráda, jejich paletky jsou kvalitní a zároveň cenově dostupné, prostě super :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka sa mi na pohľad veľmi páči a aj blush vyzerá pekne :) Ja som za posledné obdobie nakupovala len takú klasiku, čo mi došla, ako korektor, púder a podobne :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. oh ta paletka ♥ tuhle znacku kosmetiky muzu ♥

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky