Uvolněný podzim čočkou RP-FOTO

Ještě než nám stačili zakázat venkovní focení jsem se potkala s Renatou, která si přála nafotit přirozené snímky v podzimní přírodě. Původně si představovala Stránskou skálu, ale nakonec jsme se prošly okolo řeky. 

V první řadě musím říct, že nám vyšlo dokonalé počasí. I když už bylo trochu chladněji, celé odpoledne nám svítilo sluníčko a nebe bylo bez jediného mráčku. Takže, z mého úhlu pohledu byl naprosto dokonalý den. Renata si řekla o světlé oblečení, takže jsem si natáhla pruhované tričko s krajkou u krku, světlý svetr a šedivé kalhoty. To se ukázalo jako dobrá volba, protože jsem se pak notnou chvíli válela v trávě. :) 

Celé focení trvalo necelou hodinu. U toho jsme si povídaly a celé jsme to pak zakončily nákupem zeleniny na místní farmě. (Kterou jsem už chtěla nějakou dobu navštívit, ale nikdy jsem neměla cestu kolem.) Prostě, uvolněné odpoledne, ze kterého nemohly nevyjít uvolněné fotky. 







Jelikož jsme s Renatou na stejné vlně a sedly jsme si i po osobnostní stránce, domluvily jsme se, že při nějaké další příležitosti spolu zase něco spácháme.




Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky