Catherine testuje: Doplňky stravy Renohair Maximal a Betaglukan Maximal

Poměrně nedávno jsem psala článek, ve kterém jsem hodnotila první dva doplňky stravy od Renovality, které mi přišly v rámci naší spolupráce. Na jeho konci jsem avizovala, že vás brzy čeká hodnocení dvou dalších. Konkrétně doplňku stravy Renohair Maximal a Betaglukan Maximal 90%. A dneska konečně nadešel jejich čas. Nebudeme to ale dále prodlužovat a půjdeme se na ně podívat.


Začala bych asi podobným souhrnem, jaký jsem dělala posledně. Oba doplňky mají stejně velké balení a obsahují stejné množství tablet, kterých je 90. Jednu tabletu/kapsli jsem užívala každý den před snídaní. (To, proč rozlišuji tabletu a kapsli zjistíte záhy.) Celkově by vám mělo každé balení vyjít na tři měsíce.




Začněme s Renohair Maximal. Jde o doplněk stravy, který cílí na krásu vlasů. Každá tableta obsahuje Beauty formuli, ve které je L-Methionin, MSM, L-Cystine, Bambusový extrakt, PABA, Inositol, Zinek, vitamín B5, Calcium D-Panthotenate, Biotin, Selen. Také zmíním, že tablety obsahují vanilkové aroma.

S tím jsem měla na úplném začátku hrozný problém. Jakmile jsem otevřela balení, tak mě to udeřilo do nosu a myslela jsem si, že nebudu schopná tabletu pozřít. Dokonce jsem to musela Renovality i napsat, že tohle mi teda moc nesedlo. Postupem času jsem si na to ale (asi) zvykla, nebo s mizejícími tabletami přestala být ta vanilková vůně (proti které normálně nic nemám) tak intenzivní. Takže už to bylo v pohodě. Pro objektivnost hodnocení sem ale tuto informaci přidávám. (Renovality uvádí, že tam aroma být musí, protože tablety bez něj nejsou kvůli vůni některé z použitých látek téměř poživatelné.) 

Nebudeme ale dál chodit okolo horké kaše. Na úplném začátku užívání (když jsem jela za Ilusior Pictures na focení) jsem ji poprosila, aby mi udělala fotku vlasů před. A na konci užívání jsem si udělala fotku po. Nejen pro vás, ale i sama pro sebe, abych věděla, zda to mělo na mé vlasy nějaký vliv. A byla jsem poměrně dost překvapená. Svoje vlasy normálně nesleduju, ale myslím, že rozdíl za 3 měsíce, kdy neproběhla žádná jiná podpora růstu vlasů, je markantní. Viz přiložené fotky.


Omlouvám se, že nemám úplně repre pozadí, ale docela jsem bojovala s tím, abych ty vlasy dostala do záběru celé. 

Kdybych měla vycházet z rozdílu první a druhé fotky, tak bych řekla, že Renohair Maximal funguje. Ten rozdíl mě upřímně celkem šokoval.

*Doplněk stravy, není určen pro děti do 3 let.




Druhým pánem na holení je doplněk Betaglukan Maximal 90%, který je obohacený o vitamín C a Resveratrol. Přípravek má přispívat k normálnímu fungování imunitního systému. Tak, jako tradičně je každá kapsle průhledná (viz fotka) a neobsahuje žádné aroma. (Když se na to ale zaměřím, tak jsou kapsle trochu cítit po houbách. Což může někomu působit potíže.)

Oproti Renohair Maximal jsem nemohla udělat žádné PŘED a PO, takže mé hodnocení bude čistě subjektivní. Za celou dobu užívání jsem nebyla nemocná. Je ale potřeba dodat, že celý rok pracuji na home office, takže přicházím do minimálního kontaktu s jinými lidmi. (A nemocná navíc nebývám ani normálně.) Užívání Betaglukan Maximal 90% mě navíc "nezachránilo" od sezónní podzimní alergie, na kterou mi zabraly až léky proti alergii, které jsem si pořídila v lékárně. Taky se mi (nejspíš ze stresu) udělala malá vyrážka na boku, která za několik dnů sama od sebe zmizela. (Bylo to ale až dlouho po začátku užívání, takže to nemohla být nesnášenlivá reakce. V to období jsem navíc podávala extrémní pracovní výkony a byla jsem přetažená a unavená.) 

Kdybych to měla shrnout, ač nemohu účinky Betaglukanu potvrdit, myslím, že mi jeho užívání nijak neuškodilo, takže nevidím důvod, proč se mu vyhýbat.

*Doplněk stravy, není vhodný pro děti do 3 let.

Zkoušeli jste někdy něco na podporu růstu vlasů, nebo na podporu imunity? Pokud ano, jakou jste s tím měli zkušenost? Viděli jste nějaké výsledky, nebo bylo všechno při starém?

Komentáře

  1. Na podobných doplňcích stravy mi právě asi vždycky nejvíc vadí ten zápach. Jakože chápu to, ale prostě takhle normálně věci, který si dobrovolně strkáš do pusy, nevoní. :-D Nicméně ty vlasy, to je fakt hustý! Úplně mám chuť to taky zkusit, dlouhé vlasy si moc přeju a rostou mi strašně pomalu...

    Vlastin blog: O návštěvě rodiny a začátku semestru

    OdpovědětVymazat
  2. Jak říkám v článku, já svoje vlasy nikdy detailně nezkoumala, vždycky mi ale přišly tak nějak podobně dlouhé. Ale ten rozdíl před a po mě utvrdil v tom, že je to jen můj pocit a vlasy ve skutečnosti rostou. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mne by nejaké nové taktiež trebalo! :-) Ale presne, ten pach, ako aj slečna v prvom komentári uviedla, niekedy mám strach, čo v tom reálne je, haha :-D



    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  4. wow, vysledek jde opravdu videt :) Já beru vitaminy hlavne zinek na nehty, vlasy a plet , takova klasika :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  5. Já beru pravidelně hlavně hořčík. Na vlasy jsem zkoušela Biosil, ale změnu jsem neviděla... :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky