DIY adventní věnec

Dnes využívám dobrou příležitost k napsání dalšího článku. Konečně jsem se totiž dokopala udělat nový adventní věnec. Letos jsem o tom dost přemýšlela a až do poslední chvíle mi nebylo úplně jasné, jak bude vypadat. Původně jsem si myslela, že půjdu natrhat chvojí, ale kde ho v Brně vzít. :) (Všude tu sice něco roste, ale zrovna je to úplně něco jiného, než by člověk potřeboval.)

Tak jsem se (asi ve středu) posadila k e-shopu galanterie Stoklasa a začala jsem přihazovat věci do košíku. S vírou v to, že z toho nakonec vznikne něco přijatelného. U toho jsem ještě obhlédla prodej svíček, protože ty staré už bylo nutné vyhodit. 


Svíčky jsem si vybrala v Kitos. Stály mě asi 49 korun. Jejich volba pro mě byla celkem jasná, protože kromě toho, že byly 4 měly přesně tu barvu, jakou jsem si představovala, že by měly mít. Dnes dopoledne jsem byla vyzvednout balík u Stoklasy (přihodila jsem do něj ještě jedny zimní papuče a dva drobné vánoční dárky) a doma jsem se pustila do dekonstrukce starého věnce.

Ten byl hodně minimalistický. Šlo o původní bílý korpus, na kterém byly tmavě fialové a zlaté ozdoby a stříbrné vločky. Byla to kdysi taková z nouze ctnost, ale nakonec to nebylo tak špatné, jak by si mohl člověk myslet. U toho jsem vám nafotila věci, které měly přijít na ten nový. (S výjimkou sady stuh a mašliček, které mám na klasické balení dárku. Fotit je samotné by ale bylo asi trochu o ničem.)





Hlavní hvězdou byly svíčky, ale taky sada zlatých vánočních hvězd na drátku, 18mm zlatý drátek (který jsem ale ve finále nepoužila) a bílá stuha se zlatými a bílými vločkami. (Ta mě zradila, protože byla mnohem kratší.)

Nakonec se mi to začalo rýsovat před očima samo. Korpus jsem obalila stuhou. Musela jsem ji ale dvakrát převíjet, protože jsem v půlce tvoření zjistila, že mi celá nestačí. Chvíli jsem pátrala, zda někde nemám zbytek zlaté stuhy, kterou bych to nastavila. Nenašla jsem ji, ale napadlo mě, že do prázdného místa nainstaluji hvězdy, které jsem stejně chtěla použít. Rozdělala jsem je ze svazku, zastřihla jsem drát a opatrně jsem je zapíchala do korpusu. Nakonec jsem napíchala svíčky na stojánky, zapíchla jsem je vedle sebe po straně a bylo hotovo.



Ačkoliv to byl chvilkama trochu boj, tak si myslím, že se mi to povedlo. Celé mi to zabralo asi 30 minut, takže je to dobrý tip pro všechny, kteří si netroufnou na chvojí, nebo nemají dost času na to něco vytvářet.

Děláte si doma adventní věnce, nebo si je kupujete hotové?

Komentáře

  1. Povedený adventní věnec! Mám tyto jednoduché mnohem raději, než když je zdobení až příliš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Taky přicházím na chuť tomu, že člověk vyhodí pryč všechno, co je tam zbytečné.

      Vymazat
  2. Přemýšlím, že si letos taky nějaký adventní věnec pořídím, nevím jestli vyrobím, ale pořídit bych si ho mohla. Loni jsme ho neměli, protože jsme beztak jeli na svátky každý ke své rodině, ale letos nejspíš budeme donuceni slavit Vánoce spolu zavření v našem bytě. :D Tak by to chtělo si to tady trochu zútulnit. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky