Narozeniny v čase korony: Když už není párty, doženou to dárky

Letos jsem se zařadila do skupiny nešťastníků, kterým vyšly narozeniny na dobu, kdy jsme všichni omezení vládními opatřeními proti šíření koronaviru. Takže, zatímco o jedněch narozeninách jsem měla promoci a velkou oslavu a o jiných jsem byla na týdenním natáčení 3. série seriálu Labyrint z dílny ČT1, letos se nic podobného konat nemohlo. (Ani sváteční oběd a posezení s rodinou, které děláme vždycky.) 

Naštěstí to neznamenalo, že bych byla úplně bez dárků. První várku mi přivezla sestra s manželem a synovcem s týdenním předstihem. V den mých narozenin jsem si udělala příjemnou procházku s kamarádkou Yvonne. A o týden později se ke mě dostaly i dárky od mámy. (Ty od táty jsem nedokumentovala, protože si ze mě udělal legraci tím, že mi dal pytel škvarků a řekl mi, že je to bonboniéra.) V průběhu času jsem je nafotila, takže vám je jdu (samozřejmě) všechny ukázat. (Omluvte mne prosím za to, že každá série má úplně jinou barvu. Každý ze dnů focení panovaly diametrálně odlišné světelné podmínky.)





V pořadí dárků půjdeme chronologicky a začneme těmi, které jsem dostala jako první. Co mě velmi potěšilo byly tyhle dřevěné ozdoby od Malovaných tradic. Jde o řemeslný e-shop rodiny, která pochází z Jihomoravského kraje a vyrábí věci s tradičními moravskými motivy. (Dřevěná kabelka s řezbou, dřevěný pánský motýlek...) Tyhle kousky jsem viděla u ségry na začátku října, když mi ukazovala, co má nového a projevila jsem přání něco podobného mít. 


Od Malovaných tradic jsem dostala ještě tohle zrcadlo, které má vyleptané folklórní motivy v každém jednom rohu. Omlouvám se za kvalitu fotky, ale hrozně blbě se to dokumentovalo. :)



Posledním (a tak trochu humorným) dárkem byly tyhle ponožky pro dobrou náladu od Dědoles. (Ségra a její manžel od nich nosí série ponožek, kdy je každá jiná.) Tyhle obě ponožky jsou stejné. Po celé jejich ploše běhají veselé donuty.



Tenhle balíček dárků jsem absolutně nečekala. Dala mi ho totiž Yvonne. (Ano, občas si něco vyměníme, ale s přáteli si dárky obvykle nedávám. Jelikož měla narozeniny, taky jsem jí za to v rychlosti obstarala něco pěkného.) V balíčku byly tři plátýnkové masky, krém na ruce s vůní kokosu, černá semišová taštička na kosmetiku a čokoláda. (Jelikož jsem sladkostí dostala podstatně víc, uvidíte ji na fotce s ostatními.) 

Během mých narozenin jsme si udělaly krátkou procházku na farmu. Jelikož mi včera psala, že tam od té doby byla už asi dvakrát, nebo třikrát, tak to mělo nejspíš úspěch. :)




Nyní přichází na řadu sladká vsuvka, která sdružuje sladkosti za moje narozeniny, svátek a Mikuláše. (Nevím jak vy, ale my si doma dáváme sladkosti navzájem, nehledě na věk. Mikuláše tedy od nás dostávají i rodiče.) Lindt čokoláda byla součástí dárkového balíčku od Yvonne. 



Máma mi před narozeninami otevřeně řekla, že pro mě nemá žádný dárek. Protože je vše zavřené a ona ani neví, co by mi měla dát. Takže jsem jí naposílala odkazy do knihkupectví. (Vy to asi zatím ještě nevíte, ale za knihy jsem vášnivě utrácela už v době, kdy jsem chodila na 1. stupeň ZŠ.) Řekla jsem si o Sběratelku parfémů (už přečteno a je to super! mnohem lepší příběh než jsem čekala), Na prahu ráje (čtu) a Něžná je noc. Nejde jen o to, že to má velmi estetický obal, ale taky o to, že jde o příběhy, které se odehrávají v mé oblíbené éře. (20. a 30. léta 20. století.)



Poslední dárek je asi ten nejzvláštnější, který v tomto článku uvidíte. Jde o speciální masážní přístroj. (Na krabičce je napsáno Masáž to Go.) Když do něj dáte tři tužkové baterie a zapnete ho, začne svítit a vibrovat. Dá se pak přiložit na ruce, na nohy, na krk nebo na záda. Už jsem ho párkrát zkusila na záda a na ztuhlý krk a musím říct, že to není vůbec špatné. (Thajka to není, ale na rychlou úlevu od námahy a stresu je to dostačující.) 

Měl někdo z vás narozeniny a nemohl je oslavit tak, jak by si přál?

Komentáře

  1. Krásné dárky si k tobě našly cestu :) A moc mě mrzí, že jsi nemohla oslavit narozeniny podle svých představ, ale snad si to příští rok vynahradíš! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Mně osobně se nejvíc líbí veselé ponožky a ta pomerančová čokoláda. Ale ani proti knížkám bych nic neměla. :D

    Já sama mám narozeniny na konci ledna, většinou na ten den připadá zkouškové nebo zkrátka nějaký stres spojený se školou, takže nemám nikdy úplně bujaré oslavy. Mé jediné přání by bylo, abych pak v únoru po zkouškách mohla bez problémů jet domů za rodinou, zatím totiž není jisté, že se tam podívám na Vánoce...

    Dodatečně vše nejlepší a měj se hezky, příští rok to určitě dopadne o něco lépe! :-)

    Vlasta | Článek o hře Beat Saber u mě na blogu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky