Catherine testuje: Vánoční dárkové sety přírodní kosmetiky Kneipp

Vánoce se k nám blíží mílovými kroky. S nákupy, ani s vánočními přípravami tedy není na co čekat. Já už proaktivně umyla okna a průběžně chystám věci, které budou potřeba. (Včera jsem byla pro adventní kalendáře a Mikuláše a u toho jsem přihodila do košíku františka.) Z nákupu dárků mne už naštěstí čekají jen dva poslední. Prakticky čekám jenom na to, až mi ségra přiveze sadu balících papírů, které jsem si u ní "objednala" před jejím posledním nákupem v IKEA. (Mám ráda, když všechny dárky pod stromkem nevypadají stejně, ale vzájemně ladí jejich design.) Dnes odpoledne se také chystám na pečení perníčků.

Jak vidíte, všechno je to poměrně dost hektické. I když se člověk snaží mít maximum věcí vyřízených dopředu. (Zatím největší vrásky mi dělá stíhání prosincových pracovních zadání v souběhu s pečením. Od 23. totiž odmítám až do ledna hnout prstem. Takže si nejspíš pěkně máknu.) Proto jsem byla moc ráda, že mi přišly na vyzkoušení vánoční dárkové sety od přírodní kosmetiky Kneipp, u kterých byla ještě malá ochutnávka produktů z nové řady Goodbye Stress.


Začala bych těmito krásnými dárkovými balíčky. Jeden z nich obsahuje tři masážní oleje a ten druhý tři koupelové oleje. (20 ml každý.) Což jsou věci, které se sejdou skoro každému. Nehledě na věk. (Alespoň já se teď naučila si dávat do koupele pár kapek skořicového oleje a čas od času ho dávám i do aroma lampy.) 



Začala bych sadou masážních olejů, která obsahuje olej z Ylang-Ylang, Staré dobré časy (s konopím a červeným mákem) a Mandlový květ. (Ten jsem měla i jako sprchový gel a byl skvělý. Byl jemný, příjemně voňavý a vhodný pro suchou pleť.)

Všechny oleje naprosto úžasně voní. Navíc jich stačí troška a dokonale vám promastí kůži. (Takže i to menší balení od každého vám nějakou dobu vydrží.) Nejraději mám Mandlový květ a Ylang-Ylang, které navodí příjemnou atmosféru třeba večer před spaním.



V druhém setu jsou olejíčky do koupele. Je v něm olej z čertova drápu, který se dobře hodí na uvolnění zad, olej z jalovce a rozmarýnu, který prokrvuje svaly a olej s extraktem z arniky, který je dobrý pro celkovou regeneraci těla. Ze své podstaty jde tedy o sadu, která udělá radost fyzicky pracujícím lidem, seniorům, nebo maminkám. (Třeba moje sestra neustále hořekuje nad bolavou bederní páteří. Takže jí dám nejspíš některý z nich vyzkoušet.) 

Oproti masážním olejům tyto koupelové spotřebujete za ještě delší dobu. Do vany stačí nakapat tak 3-5 kapek. Oproti první sadě mi přijde, že se tahle až tak neorientuje na "hezkou" vůni, ale na to, aby vám každý olej doopravdy ulevil. (Bylinky jsou fajn, ale zkuste srovnávat Ylang-Ylang a jalovec. :))




Jak už jsem řekla, kromě výše popsaných dvou dárkových balíčků mi přišla i menší ochutnávka nové řady Goodbye Stress, která vyšla letos na podzim. Kombinuje v sobě vůni vodní máty a rozmarýnu. (Kneipp uvádí, že má mít prokazatelně pozitivní vliv na přeměnu stresu v pozitivní energii.) Celá ta edice je poměrně široká. Kromě zobrazeného krému na ruce a soli je v ní i tělové mléko, sprchová pěna, sprchový gel....a spousta dalších věcí, které souvisejí s relaxací během koupele a po ní. 

První, co jsem vyzkoušela byla koupelová sůl, která změnila barvu vody na něco, co bych připodobnila k ledovcovému jezeru. (Něco mezi azurově a petrolejově modrou.) Což je samo o sobě velkým zážitkem a bude to bavit všechny, kteří obvykle investují do drahých koupelových bomb. Velmi spokojená jsem i s krémem na ruce, který má úžasně lehkou texturu, nezanechává mastný film, ale ruce po něm mají krásně sametový finiš. (Nekecám.)

I když jsem si na stránkách Kneipp všimla, že se o téhle řadě mluví především v souvislosti s ženami, vůbec bych se kvůli její unisex vůni ji nebála dát ani chlapovi. Kvůli absenci mikroplastů určitě potěší i všechny, kteří se zajímají o životní prostředí.

Už máte nakoupené dárky? Případně, udělala by vám radost podobná dárková sada?


Komentáře

Oblíbené příspěvky