Recenze: Love Nature Beauty Kit

Na tuhle recenzi se chystám už hezkých pár týdnů. Stále jsem si ale říkala, že balíček nejprve celý spotřebuji a teprve pak se do toho pustím. Kdo ale mohl tušit, že spotřebovat 3x 30 ml bude taková fuška? (To bych se pak k recenzi nedostala asi nikdy. A to se snažím po těchto věcech sahat alespoň dvakrát týdně.)

Tenhle kit z letní limitované edice Oriflame obsahuje broskvový peeling, borůvkovou masku a melounový gel.

Musím říct, že mě tahle malá krabička zaujala hned na první pohled pro svůj nápaditý design. Nemůžu si pomoct. Ten obal se jim zkrátka povedl.


Hned na samém začátku jsem byla mírně skeptická. Přišlo mi, že těch 30 ml od každého produktu je hrozně málo. Každopádně jsem se do toho všeho s chutí pustila.

Před každou aplikací si nejprve odlíčím obličej a na navlhčenou tvář nanesu meruňkový peeling. Příjemně voní, ale hned mi bylo jasné, že ho spotřebuji jako první. Má totiž trochu hutnější konzistenci (přirovnala bych ji k tužšímu medu), takže je potřeba ho vytlačit z tuby trochu víc.

Částečky peelingu jsou každopádně velké a hrubé tak akorát, takže se nemusíte bát, že by byl nějaký nepříjemně agresivní i pro citlivější pleť.


Jakmile peeling opláchnu, dle instrukcí na krabičce nanáším pleťovou masku. Tahle borůvková mě hodně potěšila. Má opravdu příjemně našlehanou konzistenci a stačí jí hodně málo na to, aby odvedla svou práci.

Na obličeji se velmi příjemně roztírá (do tenoučké vrstvy) a není vůbec vidět. Nechávám ji působit tak 5-10 minut podle času a momentální nálady. 

Když pak pleť umyju, kůže je úžasně hebká a hydratovaná. Navíc maska na ní udělá olejový film, takže za mě paráda.


Celou proceduru pak zakončím melounovým gelem. Nejsem si jistá, ale ze všech tří produktů v krabičce mě tenhle gel baví asi ze všeho nejméně. Na tubě se sice píše, že by měl chladit, ale osobně jsem takovou funkci nezaznamenala. Navíc mám pocit, že i po vstřebání pleť trochu lepí, takže bych do příští limitky zkusila zařadit něco jiného. (Z celého tria zbývá gelu úplně nejvíc. Budu muset vymyslet, jak ho účinně využít. I kdyby to později bylo třeba na tělo.)

Až na ten gel bych ale řekla, že se jedná o celkem povedenou edici. I po projíždění sociálních sítích jsem na ni zaznamenala pozitivní reakce.

Za sebe tedy tomuto setu dávám 8 bodů z 10.

*Děkuji Veronice z Oriflame v OC Letmo za poskytnutí balíčku k recenzi.
** Mj. Veronika mi právě řekla, že tenhle set lze ještě sehnat ve slevě, takže komu se souprava líbí, může mrknout ZDE

Komentáře

  1. ten melounový musí být parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, mě osobně moc nezaujal. Nepřijde mi, že by dodával nějakou extra výživu nebo hydrataci, ale asi je to na povaze a vkusu každého. :)

      Vymazat
  2. Jee to vypadá dobře :) musím se na tuhle sadu v katalogu Oriflame mrknout :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu se bojím, že už v katalogu nebude. Já ji mám doma už někdy od...června? A byla to limitka. Ale viděla jsem, že tam čas od času mají taky něco podobného, i když třeba jen po 1 ks. Někdy je to maska, jindy krém atd. Viděla jsem snad něco s aloe (bylo to zelené, ale nechci kecat :D).

      Každopádně ve starším článku, kde recenzuji řasenku a perličky od Giordani je úplně dole v článku odkaz na aktuální e-katalog, tak tam třeba něco najdeš. :)

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky