Novinky a zajímavosti ze světa: Letní speciál

I když má mnoho lidí letní měsíce spojené s obdobím útlumu, mám pocit, že v mém případě to až tak moc neplatí. Naopak mám pocit, že jedu dvojnásobnou rychlostí, aby bylo všechno vyřízené. (Ke spokojenosti všech, ideálně.)

Proto se tu už delší dobu neobjevil žádný článek, který by shrnoval novinky a zajímavosti za posledních několik týdnů. A protože je toho opravdu hodně, rozhodla jsem se to napravit.


Svatba

V posledních několika týdnech se chystám na něco, co vygraduje už tento víkend. Jinak řečeno, má drahá kamarádka Morgana (jinak zde uváděná jako Ilusior Pictures) se vdává.

Ačkoliv se známe teprve něco málo přes dva roky, povedlo se nám překročit klasický vztah fotografka x modelka. A tak jí jdu na svatbu jako jedna z družiček.

S tím se samozřejmě pojí hromada věcí. Šaty mám naštěstí vyřešené, ale dlouho jsem hledala ideální kabelku. (Která se, díky bohu, objevila. A děkuji za ni babičce.) Také to znamená chystání na den D (což připadá na tento pátek, kdy budeme všichni běhat okolo posledních příprav) a být k ruce nevěstě v průběhu celého jejího dne.

Morganu mám ráda, řadí se mezi mé blízké přátele, takže jsem moc ráda, že ty důležité okamžiky budu moci prožít v její bezprostřední blízkosti. 

Stěhování

Máma se rozhodla stěhovat, což v překladu znamená: sedím celé dny u realit a obhlížím terén. A když už se něco najde, schůzky s makléři absolvuji společně s ní.

Asi nemusím říkat, že je to poměrně náročné. Zvlášť teď, kdy je situace na realitním trhu tak napjatá. (Za což můžou i přísnější pravidla k získávání hypoték, ale to sem až tak úplně nepatří.)

Určitě ale znáte ten moment, kdy se byt na internetu tváří naprosto dokonale a při jeho návštěvě zjistíte, že je to totální ruina. (Nebo přesně naopak, což bývá ten lepší případ.) O naprosto otřesném chování některých makléřů nebudu raději mluvit vůbec. (Protože bych se musela rozčílit.)

Natáčení

Krom několika scén ve filmu jsem během posledního měsíce byla ještě na natáčení hudebního videoklipu (samostatný článek na to chystám, až bude klip venku).

A jak víme, herci tvrdej chleba maj.

Testování

A zakončím to další příjemnou věcí. Měla jsem to štěstí, že jsem se stala novou produktovou testerkou pro portál Arome.cz. Což v překladu znamená: přijde mi balík s výrobky, které otestuji a na web Arome pak napíšu, co si o nich myslím.

Je to fajn, protože vyzkouším spoustu zajímavých věcí. A taky jsem ráda, že můžu zhodnotit, zda produkt stojí za vaše těžce vydělané peníze. (Asi už se stalo každé z nás, že většina lidí vychválila jednu věc, kterou jste si koupily a následně jste zjistily, že vám to absolutně nevyhovuje. Mě se to stalo třeba se sadou barevných korektorů od Catrice zhruba 3 roky zpátky.)

Co se týká toho posledního bodu, můžete mi napsat do komentářů, jestli by vás recenze jednotlivých balíčků zajímaly i tady na blogu. Já osobně nad tím moc neuvažuji, ale kdyby o ně byl velký zájem, tak je sem můžu zařadit. 

A teď už se opět vrhám do víru pracovních událostí. 




Komentáře

Oblíbené příspěvky