Workshop s Mojefotoškola.

Krásné čtvrteční odpoledne!

Dnes jsem se rozhodla napsat krátkou reportáž ze sobotního fotografického workshopu, pod vedením Koralin Photography.

Moje účast byla potvrzená dost narychlo, jelikož Koralin den před datem konání onemocněla jiná modelka, která se ho měla účastnit. 

Místem konání kurzu byl ateliér Jursa v centru Brna, kde studenti fotografické školy studovali nejrůznější funkce foťáku. (Znáte to - dostanete zrcadlovku a nemáte nejmenší tušení, jak ji ovládat a občas se u toho docela trápíte.)

Celkový styling byl na mě. Rozhodla jsem se tedy pro jednoduše nalíčené oči a výrazné rty. Také jsem pro jistotu napakovala tašku plnou oblečení, protože jsem měla být k dispozici na čtyři hodiny a během té doby je občas nutné se převléknout. Nakonec jsem, krom šminek na opravení, nic z toho nepotřebovala, ale jistota je vždy jistota.

Hnědé kouřovky a k tomu jasně rudá rtěnka, jako líčení sobotního dne.

Jakmile jsem dorazila do ateliéru, studenti už se domlouvali na části focení, která proběhne venku. Protože bylo nádherně, rozhodli jsme se strávit část kurzu na zamrzlé přehradě, kde se studenti učili zachytit mne v pohybu, nebo také jak správně nastavit foťák při focení proti světlu.

Chvilkami jsme měli co dělat, abychom nespadli na zadek. Vstup na zamrzlou přehradu byl dost sešlapaný, takže o nebezpečné situace nouze až tak nebyla. Také se ukázalo, že podobný nápad jako my měla značná část Brna. Všude byla spousta lyžařů, běžkařů, bruslařů a lidí, kterým přišlo být zkrátka zajímavé se procházet v místě, které je během roku jinak plné vody. 


Po asi hodině a půl focení na přehradě jsme se vydali zpět do ateliéru. Nesměla však chybět společná fotka všech účastníků kurzu, včetně mne.

Modelku poznáte vždy tak, že je mezi všemi nejmenší.

Po návratu do ateliéru jsme fotili nejrůznější portréty, jak bez použití světel, tak při různém nasvícení. Studenti se také naučili správné barevné vyvážení fotografií a dosažení přirozeného odstínu pleti. 

Kurz byl velmi příjemný a moc jsem si ho užila. Poznala jsem spoustu nových lidí a strávila příjemné sobotní odpoledne.

Zatím se můžete pokochat dvěma fotografiemi, které mi zaslal student David M.


Někdy to není o velkém focení v drahých róbách. Začátečník je rád i za naprostou přirozenost.


Komentáře

Oblíbené příspěvky