Státnice vs. natáčení.

Krásné čtvrteční odpoledne!

K dnešnímu dni se mi úspěšně povedlo projít všechny zkoušky, které mne dělily od připuštění ke státnicím. Jelikož jich bylo šest a všechny jsem udělala na první dobrou, mohu být na sebe náležitě pyšná.

Nyní už mne čeká pouze otrocké opakování švédské gramatiky a skandinávských reálií.

Aby to bylo zajímavější, včera jsem byla obeznámena, že jsem prošla konkurzem na jednu z vedlejších rolí nově připravovaného seriálu v režii ČT. Pracovní název je ''dívka z kabaretu''.

Bude to rozhodně velmi zajímavá zkušenost a velmi se na ni těším. Ještě před samotným natáčením mne čeká zkouška kostýmu v Praze příští týden. A nebyla bych to já, abych nespojila příjemné s užitečným. Proto už domlouvám jedno velmi milé focení. :)

Když už jsme u toho focení, včera mne na rychlovku přepadl Kenji z Kenji's ShotBook & Nomad Art & Photos. Prošli jsme se po Brně a udělali pár zajímavých fotek. Na výsledky se můžete těšit již brzy!

Tentokrát to bylo pouze krátce, ale jsem si jistá že po tomto článku na vás čeká pár super reportáží z televizního prostředí! :)



Komentáře

  1. Krásná fotka a moc hezký blog! :)
    Budu ráda, když koukneš na můj! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky