POSHme! Showroom - Druhé narozeniny.

Krásný páteční večer,

jak jsem již předesílala včera, dnes jsem se zastavila v brněnském showroomu POSHme!

Proč?

Protože tento úžasný obchod plní ženské touhy o dokonalých šatech a módních doplňcích již celé 2 roky!

Já dnes do showroomu zavítala úplně poprvé. Přes počáteční trable s hledáním adresy jsem přeci jen úspěšně dorazila na místo. Přede mnou se rozprostřel velmi vzdušný a trochu minimalistický prostor bílé barvy, dokonale oživen barvami z naprosto pohádkových šatiček, sukní, bot a halenek. Takto to vypadá v ženském nebi.






Každá průměrná žena neví, kam by se měla dívat dřív. A mnoho z nás by si jistě přálo mít bezedné bankovní konto. Alespoň já bych si toho tedy vybrala spoustu. Možná i více, než by se vešlo do mé šatní skříně. 

Pro dnešní den si však POSHme! připravilo speciální slevovou akci. Při nákupu v showroomu jste při nákupu dvou kusů získali ten levnější za polovinu. A pro e-shopáře byla připravená sleva příjemných 15%.

Nákup v showroomu jste si mohli zpestřit konzumací naprosto božských cupcakes z dílny B-cake. Také zde bylo připraveno nepřeberné množství cukrovinek a welcome drink. Každá zákaznice si také odnesla růžičku.



Když cupcake, tak jedině stylově. Malinový s krémem mascarpone byl naprosto vynikající.


Bonbónky v sáčcích s roztomilým vzkazem: ''Especially for you''. To zajisté potěší.


Během celé mé návštěvy se mi věnovala slečna Veronika, která byla velmi příjemná a ochotně zodpovídala mé zvídavé otázky. Ale abychom POSHme! přiznali kredit, milí jsou tam úplně všichni. A jako bonus se po showroomu pohybují v rozkošných dolly sukýnkách.

Samozřejmě nesměla chybět společná fotka. (Tímto děkuji slečně Veronice).


A jelikož mi moje marnivost nedala, vyzkoušela jsem si dvoje naprosto rozkošné šatičky.



Za mne by to rozhodně vyhrály šatičky z nové folklórní kolekce. Naprosto jsem se do nich zamilovala. Jak říkám - POSHme! je jako svět Alenky v říši divů.

V POSHme! jsem si to dnes velmi užila. Myslím si, že na oslavě si všichni dali velmi záležet. Výzdoba, překvapení pro zákazníky i velmi ochotný personál přispěli k velmi příjemné atmosféře tohoto dne.

Tímto bych chtěla poděkovat obchodu POSHme! za to, že mne nechali fotit v prostorách svého showroomu a za jejich individuální přístup během mé návštěvy. Také tomuto obchodu přeji mnoho úspěchů do dalšího roku a doufám, že se takto setkáme ještě na mnoha dalších oslavách v budoucnu.

Pokud vás zaujaly modely z showroomu, celý sortiment si můžete prohlédnout na internetových stránkách: www.poshme.cz




Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky