Jak jsem šla do televize.

Krásnou středu všem!

Včera se mi naskytla šance, a to úplně čirou náhodou. To si tak říkáte, že odpoledne půjdete do školy na pár přednášek, a místo toho se zvedáte a jdete na televizní casting. Ale proč ne. Cesty života jsou nevyzpytatelné. 

Tak jsem se před pátou hodinou odpoledne zvedla a běžela do ČT na casting pro jednu z vedlejších rolí v nějakém nově připravovaném pořadu. Zatím nebudu blíže konkretizovat :).

A jak takový casting probíhá?

Jdete před kameru, kde se představíte a řeknete pár věcí o sobě. Například své zájmy nebo to, zda máte již nějaké herecké zkušenosti. Kamera si vás pak nasnímá z různých úhlů.

Pak jsme byli rozdělení do dvojic a na kameru zahrály 2 krátké scénky, naprosto improvizované.


V tento moment čekám co na můj výkon řekne režisér. Ale i kdyby to nevyšlo, rozhodně to byla nová a velmi zajímavá zkušenost. Nevím tedy jak vy, ale nestává se mi často abych měla šanci být sama před televizní kamerou. Člověka to trochu znervózňuje :). 

Cestou z castingu jsem se zastavila v drogérii, jelikož mi umřel balzám na rty a řasenka. Tentokrát jsem se rozhodla experimentovat a sáhla jsem po této dvojici:


Balzám je od české značky Hellada a je ho neuvěřitelných 19g. To znamená že by mi mohl vydržet i déle než 3 měsíce. Také obsahuje lanolin (který mám v kosmetice ráda) a po nanesení na rty i po 1-2 hodinách cítíte příjemné promaštění. Na to že jsem po něm sáhla úplně na blind jsem spokojená.

Dále jsem pak sáhla po nové řasence od Gabriella Salvete, 100 Pump Up Lashes. Zatím nevyzkoušeno, ale rozhodně jsem velmi zvědavá. 

To byl můj včerejší den v kostce. A věze, že pokud budu na konkurzu mezi vyvolenými, jistě se to brzy dozvíte! :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky