Odpoledne s Alia Tempora.

Krásné úterý všem!

Stresu okolo bakalářské práce příliš neubývá (právě naopak vrcholí kvůli posledním úpravám, vazbě a tisku), tak jsem se rozhodla sobotní odpoledne strávit s kamarádkou, která je zároveň zpěvačkou v brněnské metalové kapele Alia Tempora.

Ti kteří se pohybují po alternativní scéně a nenechají si ujít větší akce alternativního charakteru jistě ví o kom je řeč :)

S Markét jsme se vydaly na Špilberk. Hlavní cíl expedice byl malý altánek. O jeho existenci jsem věděla, ale nikdy jsem přesně nevěděla kde leží. A když jsem tam týden předtím chtěla jít fotit (pozn. byla neděle ráno), zahrada okolo altánu byla zavřená. Ale jelikož jsem osoba neodbytná, vydala jsem se tam znovu. Tentokrát už však bylo otevřeno a musím zkonstatovat, že ta to hledání ten altánek rozhodně stál.

Altánek je velmi romantické místo, jako stvořené právě na focení. Poměrně často se zde konají i svatby. Když vidíte ten romantický výhled na Petrov, není se moc čemu divit.


Počasí bylo celkem pěkné, i když během odpoledne se zatáhlo a udělala se trochu zima. 

Během odpoledne jsme s Markét stačily probrat pár technických věcí, které jejich kapela připravuje a jsem si jistá, že výsledky uvidíte již brzy.

Ale co by to bylo za setkání, kdybychom nedělaly blbinky...





























Při odchodu ze zahrady jsem si neodpustila jednu náladovou fotku, jelikož ta dvě okna s lavičkou uprostřed zaujala moji pozornost. Mám ráda tyto symetrické scenérie.


Technicky bych si to představovala možná ještě malinko jinak, ale to by člověk chtěl od foťáku v telefonu. Ale všem se tato fotka líbila, takže mohu na svět pohlížet tak, že jsem v některých případech poněkud perfekcionista. Nicméně....na náhlý příval inspirace se to jeví poměrně dobře.


Odpoledne se taktéž neobešlo bez narcistního pořizování selfíček. 

Pokud by vás zajímala tvorba mé drahé Markét, můžete si poslechnout jeden z novějších songů Alia Tempora:


Pro teď je to všechno. Práce a škola nepočká :) Nicméně již brzy se můžete těšit na fotky z posledních focení a pár zajímavých novinek!




Komentáře

Oblíbené příspěvky