Focení prádla s abonasem, Špilberk.

Krásný pondělní podvečer všem!

Bakalářská práce se již rekreuje v tiskárně, kde zdárně čeká na vyvázání. Upřímně - ani nevíte, jaký kámen mi spadl ze srdce, když mi slečna řekla, že si ji mohu vyzvednout už ve středu ráno, (jelikož poslední možný termín odevzdání práce na sekretariát je v pátek).

A jelikož je to velmi dobrá zpráva, rozhodla jsem se dnes udělat post z nějakého mého posledního focení. Nějaké fotky z ateliéru VAMA již mám, ale na ty si ještě chvilku počkejte :) - Ti aktivní stejně vědí že dříve je mohou vidět na mé FB stránce či Instagramu.

Dnes vám ukážu výsledky z focení s mým kamarádem z abonas.com, které proběhlo 3 týdny zpátky. A vlastně mne i tak trochu zachránil, jelikož to byl poslední designérský kus, který bylo potřeba nafotit, ale buď nikdo neměl čas, nebo nepřálo počasí. I tak jsme to ale hecli a v neděli ráno jsme šli fotit do parku pod Špilberkem. Původním cílem byl malý altánek, ten byl bohužel zavřený a tak jsme zůstali stát za plotem. Kdo byl ale někdy na Špilberku ví, že celá oblast je plná architektonicky zajímavými místy, takže nebyl problém improvizovat a přesunout se o kousek jinam. Skončili jsme nakonec v altánku s výhledem na Mendlák. Celý den mrholilo a ledově foukalo. Umíte si asi představit co to bylo za challenge se svléknout. Ale co bych neudělala pro fotku, že...

Tak jsem se tedy vysvlékla do prádla, kolem nás proudily skupinky až po krk zahalených skupinek a my vesele fotili. Celé focení zabralo asi 15 minut, protože zcela upřímně, stát nad Brnem když vám prší a fouká na záda není úplně příjemné. I tak z toho ale vzniklo pár velmi pěkných fotek, takže to za to chvilkové utrpení přeci jen stálo :)




Komentáře

Oblíbené příspěvky