Péče o vlasy.

Krásný páteční podvečer všem!

Po několika hodinách psaní své bakalářské práce jsem skončila u 22 000 znaků. To už je celkem pěkný kus práce za mnou.

Ale dnešní článek se bude věnovat (opět) něčemu úplně jinému. Tentokrát jsem si vybrala malé povídání týkající se péče o vlasy. Výhodou je, že toto téma se týká i nemodelek a tak si určitě tento článek svoje publikum najde :)


Asi bych začala nějakou krátkou historií toho, čím si mé vlasy prošly a jak jsem docílila toho jak vypadají nyní.

Od přírody mám poměrně hodně husté vlasy se sklonem ke krepatění. Ať jsem dělala co jsem chtěla, mé vlasy byly vždy podobné spíše chaosu než čemukoliv jinému. To mne v mládí velmi trápilo. Navíc - taková ta typická, popelavá blond barva, která se chvilku tváří že je hnědá a chvilku úplně jinak, mne po nějaké době už moc nebavila. Asi v 15ti letech jsem objevila žehličku na vlasy. Konečně mé vlasy mohly vypadat trochu upraveně a já slavila malé vítězství. To ovšem nemělo dlouhého trvání, protože jsem si používáním žehličky vlasy úplně zničila (ano, ta sladká nevědomost že je vhodné používat olejíčky a ochranné spreje).

I přesto jsem však vlasy žehlila vesele dál s tím, že to prostě zase nějak naroste. O něco později jsem zkusila svůj první tmavší přeliv. Původně jsem chtěla mít vlasy úplně černé, ale všichni mne od toho spíše odrazovali. Jsem poměrně světlý typ.
Za nějakou dobu už mi byly tyto řeči tak nějak jedno a poprvé jsem sáhla po permanentní, modročerné, barvě. Na modročernou barvu jsem se barvila několik let. A k docílení toho správného temného vzhledu jsem měla vlasy stále rovné jako hřebíky. Nikdy jsem příliš nepoužívala vlasové masky ani zábaly a šampony z kadeřnictví mi také nikdy nic moc neříkaly. I když po čase jsem se o tuto problematiku začala trochu zajímat a náhodou jsem vyzkoušela šampon a masku na vlasy od L'oreálu. Byla to nějaká růžová řada a na moje vlasy zrovna moc nefungovala. V té době jsem se začala o kosmetiku zajímat více a velmi mne lákalo vyzkoušet bájné a všude vychvalované Orofluido. To jsem raději ani nedopotřebovala. Vonělo docela dobře ale očekávala jsem od něj mnohem lepší výsledky. V té době jsem byla modelkou pro kadeřnický seminář se značkou Framesi a měla jsem šanci vyzkoušet jejich produkty. Mé vlasy skoro do pasu mi byly ostříhány po ramena a z přehlídky jsem odcházela s taškou plnou profesionální péče. Šampon a jiné produkty Framesi jsou v pořádku a určitě bych je mohla doporučit, ovšem - znáte ten pocit když narazíte na něco mnohem lepšího?

V tomto případě jsem podlehla a na Vánoce jsem si doma řekla o keratinovou řadu od značky Bione. Mám jak šampon, tak masku a bezoplachový kondicionér.

Pokud mám mluvit zcela otevřeně - dobu, kdy jsem se snažila dát své vlasy (i po odbarvení na zrzavo) dohromady, jsem mohla zkrátit minimálně o polovinu, kdybych tyto produkty objevila dříve. Myslím si, že i přesto že se jedná o produkty za pár korun z drogerie, daleko předčí produkty velkých a profláknutých značek. Vůně asi nemusí vyhovovat úplně každému (jelikož produkty obsahují látku z ovčí vlny, která tak prostě specificky voní a nemyslím si že se s tím dá něco udělat), ale co tyto produkty dokáží je vážně....pecka.


Tento šampon byl asi úplně první šampon z bio kosmetiky, který jsem kdy vyzkoušela. Ze samého začátku jsem z toho měla trochu obavu. Četla jsem pár diskuzí, kde slečny po prvním vyzkoušení bio šamponu chodily s naprosto strašnými vlasy. Ale zjistila jsem že má nedůvěra byla naprosto neopodstatněná. Už po prvním použití jsem cítila, že jsou mé vlasy výrazně silnější než po použití jakéhokoliv jiného šamponu. 

Moje hodnocení je tedy 12 bodů z 10ti.



Tuto masku na vlasy jsem si také velmi rychle oblíbila. Stačí jí aplikovat malé množství, zabalit vlasy třeba do ručníku a nechat masku 15-20 minut působit. Výsledek mne opravdu velmi potěšil. Vlasy jsou viditelně posílené již po prvním použití a opět daleko předčí masky jiných značek. Netušila jsem že je technicky možné, aby vlasy měly již po prvním použití takový objem a zároveň vám je nijak nezatíží. Vlasy jsou dokonale lesklé, hebké, pružné...co více si přát.

Moje hodnocení je tentokrát 20 z 10ti, protože toto je opravdu objev.


A v neposlední řadě je zde bezoplachový kondicionér. Co bych hned vyzvedla je balení. Přípravek můžete do vlasů nastříkat nebo nastříkat trochu do ruky a poté vmasírovat do vlasů. Výhodou je, že ho nemusíte oplachovat, takže tím zbytečně neprodlužujete čas strávený v koupelně. Po jeho aplikaci se mi tak moc nezacuchávají konečky i jsem zaznamenala jejich menší třepení.

Mé hodnocení je tedy 12 z 10ti.

Společně s používání těchto přípravků se snažím si vlasy co nejméně fénovat. Pokud vím že nikam nespěchám, nechám vlasy uschnout přirozeně na vzduchu. Zároveň je nechávám schnout tak, jak je zrovna vybalím z ručníku, protože mokré vlasy se česáním trhají, třepí a jinak poškozují. Vlasy češu až v poslední fázi schnutí.

Nebudu zde tvrdit že barvení vlasů je ta nejvíce pekelná činnost jakou můžete svým vlasům udělat a že je to fuj (i když to tak asi beze sporu je). Ovšem je velmi dobré vědět že i přes tyto věci na trhu existují produkty, které i tento ''škodící'' proces dokáží nějakým způsobem zlepšit (či úplně zvrátit). I když tyto produkty používám teprve krátce, rozhodně vidím velmi dobré výsledky u problémů jako je například ono třepení nebo větší vypadávání vlasů, kterým čas od času trpíme tak nějak všechny.

Pokud tedy chcete udělat pro sebe něco dobrého, vřele doporučuji se po značce Bione poohlédnout.

P.S. Tento článek není reklama. Všechny produkty jsem obdržela jako milý dárek od svých drahých příbuzných ;)


Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky