Kosmetika, narozeniny a kuřata v plamenech.

Krásné sobotní odpoledne všem!

Po delší době jsem si opět našla chvilku času k napsání článku. Asi začnu tím, čím jsem posledně skončila - a to tím, že jsem si objednala balíček nové kosmetiky. Takže na řadu přichází mé první dojmy.


Jako první bych začala s ''Make me brow'' od Essence. Dříve jsem na obočí používala stíny, které jsem (žal) již vypotřebovala. Dlouho jsem přemýšlela nad ''Make me brow'' a paletkou na obočí od Makeup Revolution, ale při výběru na e-shopu jsem nechtěla riskovat příliš světlou, ba příliš tmavou barvu produktu. A jelikož jsem na ''Make me brow'' slyšela jen samou chválu, řekla jsem si že tento zázrak vyzkouším.

Pořídila jsem si odstín ''01 - Blondy brows'' a to i přesto že jsem zrzatá. Druhý odstín se mi zdál být poměrně tmavý a jeho využitím jsem si nebyla příliš jistá.

Přípravek slibuje, že vám zabarví, vytvaruje a zafixuje obočí. S tím bych souhlasila - až možná na to obarvení. To hodnotím jako poměrně slabé. Kartáček vždy namočím do barvy a pro nějaký viditelnější výsledek musím vždy na obočí trochu přitlačit. Na obočí tedy dále používám stíny a tuhle ''řasenku'' používám jen jako fixátor. Pro mne trochu zklamání, ale nápad to určitě má.


Jako další zde mám tekuté linky od Makeup Revolution. Mé staré tekuté linky již zemřely a bylo potřeba je nahradit.

S jejich prací jsem poměrně spokojená. Na obalu se tváří jako voděodolné a tuto vlastnost mohu více-méně potvrdit. Občas se stane že na některém místě linka nedrží úplně tak jak by měla a trochu si ji setřete, ale to se stává spíše zřídka. Barva v 98% drží až do večerního odlíčení. Jako velké plus hodnotím i to, že nepotřebujete odličovač na voděodolný make-up. Váš běžný odličovač na tyto linky úplně postačí.

Někomu může vadit aplikátor. Má poměrně tenký, pěnový hrot a musíte ho poměrně často namáčet. Na druhou stranu - linky pak máte opravdu precizní.


Jako další zde mám ikonický pudr od ''Rimmel - Stay matte'', v odstínu 001. Můj nynější pudr od Essence je fajn, jen už bude brzy končit. A proč jsem si vybrala při objednávce zrovna Rimmel? V tomto případě mne na e-shopu zaujala velmi příznivá cena, tuším asi 60,-. No neberte to.


Pak tu mám jako dárek k nákupu nějaký zázrak, který jsem ještě nevyzkoušela. Jedná se o cestovní balení pasty na zuby značky Medi Blanc. O této značce jsem zatím nikdy neslyšela, ale na obalu se pyšní označením ''Natural Toothpast'' a slibuje bělicí efekt. Šetřím si ji spíš na cesty. Třeba v létě do Anglie (jelikož se díky státnicím asi dříve nikam moc nedostanu). Tak uvidíme.


A konečně se dostáváme k mým nejnovějším favoritům.

Stejně jako u péče o vlasy jsem se rozhodla vyzkoušet pleťové přípravky značky Bione. Po velkém úspěchu u vlasů jsem něco podobného očekávala i zde. A mohu říci, že můj odhad byl....ano, správný! ;)

Jako první bych zmínila protivráskové pleťové sérum ''Exclusive'' s kyselinou hyaluronovou a koenzymem Q10. 

Toto sérum mne jedním slovem nadchlo. Někomu možná může být protivná vůně, stejně jako jsem zmínila vůni u péče o vlasy, ale myslím si, že to k této značce tak nějak patří. Raději na sebe budu aplikovat něco, co nevoní zrovna po fialkách, než co se po vůni tváří úžasně, ale chemie z toho jen odkapává. 

Sérum má velmi praktický obal s aplikátorem. Přípravku stačí jen velmi malé množství a již po prvním použití máte nádherně ''zavodněnou'' pleť. Sérum ve formě emulgelu se rychle vstřebává a zbytečně vám neumastí pleť. Zatím používám asi týden, 2x denně a s výsledkem jsem spokojená.


A jako poslední z celého balíčku zde máme Bione - Pleťový krém pro celou rodinu, Mandle. S univerzálním použitím.

Začal mi docházet krém na obličej a jako správný ''nákupčí'' mám v hlavě spočítané, jak moc je pro mne výhodné něco jako denní a noční krém s třetinovou vahou a o něco vyšší cenou.

Tento krém používám hlavně na obličej. A spolu se sérem jsem velmi spokojená. Krém je velmi lehký, rychle vstřebatelný a po několika minutách ani nevíte, že jste si ho na obličej dali. Absolutně vám nezmastí pleť tak, jak to rády dělají jiné krémy. To mi osobně při aplikaci make-upu poněkud překáží.

Pleť je nádherně zavodněná, naducaná, hebká....mohla bych mluvit jen v superlativech. Je mi také sympatické, že se na zadní straně dočtete o extraktu ze zeleného čaje, bambuckého másla a dalších, pleti prospěšných složek. Tento krém se tedy opět stává členem mé rozrůstající se Bione rodiny v mé péči o tělo a mohu jen vřele doporučit.


A jak vidíte, v krému se začíná pomalu ale jistě hloubit díra.

A jelikož nevím kdy se opět dostanu k psaní dalšího článku, rozhodla jsem se také napsat něco o kuřatech v plamenech.

Ne že bych byla sadistka (i když....ti kteří mne znají by se asi poněkud uchechtli), při tomto úkonu nepřišlo žádné kuře k fyzické újmě. Krom těch cukrových.


Moje sestra měla včera narozeniny. A jelikož Velikonoce se blíží a práce je mnoho, rozhodla se naše mamka trochu improvizovat. Objednala v cukrárně pár těch děsivě sladkých kuřátek s jahodovým krémem. A jako na správném dortu nesměly chybět svíčky.

Po dobrém obědě a pár sklenkách červeného vína kuřátka přišla velmi vhod. Třeba vás to také někdy inspiruje :)

To je pro dnešek všechno. Nyní se odebírám psát články pro Království žen, kde nově začínám psát články o kosmetice, a k psaní své bakalářské práce.

Velikonce zásadně neslavím, ale dovolte mi se rozloučit milým dárečkem, který jsem včera dostala. Hloupost, která pobaví :)



Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky