Foxy photoshoot with Dave Mariancik Photography

Krásné úterní odpoledne všem!

Dnešní článek se ponese v duchu mého nedělního, naprosto improvizovaného a neplánovaného focení s Dave Mariancik Photography. 

Během neděle, kdy jsem měla v plánu věci okolo své bakalářské práce, se mi Dave ozval, že je v Brně a velmi rád by něco podnikl. S Davem jsem v minulosti fotila pouze jednou, ale jeho fotky jsou vždy velmi povedené, takže nějakou skulinu v čase jsem si přeci jen našla :) Naposledy kdy tu byl jsem byla v zahraničí, takže jsem ho bohužel odmítla.

Jelikož bylo nádherné počasí a vše jsme zrealizovali během cca hodiny, fotili jsme venku. Jako místo jsme zvolili prostředí kolem Vaňkovky. A jelikož jsem měla trochu hravou náladu, outfit jsem doplnila o liščí ouška a nechala projevit své vnitřní zvíře :)

Nakonec jsme si sedli ve Vaňkovce do Starbucks, což se ve finále ukázalo jako naprosto skvělý námět pro další fotky. Původně mělo jít o backstage, ale nakonec by byla škoda tyto fotky z celého focení vyhodit :) 





Komentáře

Oblíbené příspěvky