Velký (po)Vánoční post.

Přeji krásné pondělí všem čtenářům a zároveň mírně opožděné přání úspěšného roku 2016! :)

Přes Vánoce jsem blog flákala. To přiznávám.

Na druhou stranu se toho přihodilo tolik že se určitě můžete těšit na velice výživný článek :)

Otevřeně přiznávám že během svátků jsem měla pomyšlení na vše, jen ne na psaní. Shon okolo nákupů a balení dárků pro mne ustal 23. prosince. Byl to čas který je nejvhodnější strávit pojídáním cukroví a sledování pohádek. V obývacím pokoji mého otce se dá již hovořit o slavnostní atmosféře.


Jdu spát ve 2 hodiny ráno, protože čirou náhodou dávají na kanále slovenské TV stanice film Bathory a měla jsem chuť se na něj znovu podívat (poprvé jsem ho viděla v kině když mi bylo asi 15).
Kdo se bojí že se jedná o brutální krvák, toho asi zklamu. 

U filmu se rozhoduji odklidit cukroví ze svého dosahu. Jen tak. Pro jistotu (a jak se říká - sejde z očí, sejde z mysli ;)).

24. ráno se díváme na pohádky a dokumenty. V 1 odpoledne přichází má sestra na sváteční oběd a přijde první vlna rozbalování dárků (spíše symbolického charakteru). Vyměníme si cukroví, podíváme se na další pohádku a asi ve 4 hodiny odjíždíme do bytu k mamce na druhé straně města.


Přivítám se s mamkou která čaruje v kuchyni a jdu umístit dárky pod stromek. Neodpustím si fotku :)


V kuchyni se již stačil přichystat stůl k večeři. Tentokrát však bez alkoholu (protože se zjistilo že některým nedělá kombinace bramborového salátu a vína příliš dobře). 

Pozn. To v zapékací míse není žádný kapr ale pořádný vepřový řízek! :) ;)


Po večeři přišel čas na rozbalování dárků. 

Konečně jsem mohla rozbalit tento záhadný balík od kamarádky :)




Mezi dárky nechyběly obligátní ponožky,(protože těch prostě není nikdy dost!), ale když tyhle fialovo růžové se soby (nebo jelínky, těžko rozpoznatelné zvíře) a stromečkem jsou naprosto bezkonkurenční! :)
Jako praktický dárek se ukázala cestovní manikúra, suchý šampon, (protože moje ryšavka se nepřiměřeně rychle vymývá), produkty od značky Bione s keratinem, (které jsem si vážně dlouho přála zkusit a už po prvním vyzkoušení celé řady jsem pocítila znatelný rozdíl) a jako bonus vtipnou knihu s názvem ''Sexy stratgie'' s podtitulem ''staňte se lékem i drogou''. Knihu jsem již dočetla a doporučuji vřele :)

Mnohým z vás jistě neunikla ta láhev vína v pozadí :) 


Tuto láhev mi věnoval mamčin přítel (kterého jsem se hned při první příležitosti zeptala, zda vidí nějakou spojitost mezi mnou a Maryšou :))

Trochu mne zarazilo že jsem tyto Vánoce obdržela hned několik láhví alkoholu. Snaží se mi tím Jéžíšek něco naznačit?

Pozn. Láhev Bohemia sektu již padla za vlast s mým milým. Nejsem si příliš jistá zda bych s ním měla riskovat Maryšu :)

Další den jsme se vydaly všechny tři společně za Brno, kde jsme strávily čas s rodinou mamčiného přítele. Jako sváteční oběd (o 8 lidech) jsme si dali pstruha a makrelu marinované v bylinkách.


I přesto že obě ryby vypadají docela smutně, byly velice dobré.

Odpoledne jsme si povídali a pak vyrazili na procházku na Santon (kdo ví kde je Rohlenka, má bod).

Nejmladší člen týmu se jal zapalování petard, které alespoň trochu prozářily krajinu s padající mlhou.


Uvnitř kaple byla tma jako v ranci ale i přes tento ''technický'' problém se mi podařilo zachytit tuto (možná trochu strašidelnou) fotku. Ostatně - nemá tak daleko větší kouzlo?

Dali jsme jí pracovní název ''zjevení''.


Postupem času byla tma jako v ranci nejen v prostorách santonské kapličky, ale i všude kolem. V ten moment jsem byla ráda za své kvalitní boty značky Steel. Protože jít černou tmou v bahně po kluzkých schodech, kdy nevíte zda na vás někdo nespadne nebo na vás neskočí 50 kg vážící Cane Corso (rasa psa), není zrovna komfortní situace.

Cestou zpět mne zaujalo toto pohádkové okénko :)



Večer jsme si pak všichni společně zahráli Aktivity a blbli s prskavkami a svítícími náramky.


V průběhu dalšího týdne se udála spousta věcí. Silvestr jsem nijak zvlášť neslavila, spíš jsem si užívala čas strávený se svým drahým, od kterého jsem mj. dostala tuto nádhernou sadu šperků, kterou mám od té chvíle na sobě v podstatě neustále :)


Nyní přišel čas na dohánění pracovních restů a učení se na zkoušky. Možná zvědavku z předešlého článku potěší, že jsem se nějaký čas věnovala i vyhledávání zdrojů ke své bakalářské práci :) 

Dokonce se mi tu začaly hromadit další nápady na módní články :) Bohužel nyní mohu jen vyčkávat na jejich schválení a publikaci :) Ale o tom se jistě brzy dozvíte.

Do roku 2016 jsem si nedávala žádná předsevzetí. Myslím si že člověk nepotřebuje konec (či začátek) roku k tomu, aby dospěl k významným životním změnám.

Pokud bych si ale nějaké předsevzetí dala, pak by to bylo být vděčná za to co mám a být více otevřená lidem kolem sebe. Neplnit absurdní požadavky a představy ostatních a být prostě svá.

A co vy? Jaké byly vaše Vánoce? Máte nějaký TOP dárek nebo předsevzetí do tohoto roku?


Komentáře

Oblíbené příspěvky