Sleepless nights already begun.

Krásnou středu moji milí!

Dnes jsem se konečně dokopala k psaní své bakalářské práce na téma ''Skandinávská fotografie''. Úspěšně jsem (prozatím) skončila na straně číslo 4 (čistého textu, samozřejmě). A tak nějak přemýšlím nad tím, kde se to všechno nějak zvrhlo.

Po asi 3 hodinách mučení svých mozkových závitů mám pocit, jako bych si přivodila zhmožděninu mozku. Tímto pocitem v poslední době trpím nějak často. A je jedno zda se to týká učení se na zkoušky (které stále tak nějak neubývají), psaní článků do práce (i když tam jsem celkem jako ryba ve vodě) nebo tím, že se zběsile snažím dohnat deadliny na e-learningu.


Rozhodla jsem se s vámi podělit o jeden z mnoha výstupů mé nekončící práce. Tento set jsem vytvořila k článku o lednových slevách pro www.kralovstvizen.cz.


A tak se ptám:

KDE je ten bájný, studentský život? 

Kde je to popíjení alkoholu ve velkém, vyspávání do oběda a to, že se na zkoušky stačí ''učit''  celých 20 minut? 

Asi tomu nějak nerozumím.

Do těchto dní bych nikdy neřekla jak bude složité živit se (jen a) pouze svojí duševní aktivitou. Což je i důvod toho, proč jsem pravidelně přibývají články spíše nepravidelně. Znáte tu fázi, kdy projdete kolem papíru a tužky a utíkáte seč vám nohy stačí?

Ve světě plném papírů, skript a dalších papírů je to trochu nepraktické. 

Ale i přes to všechno se tím vším prokousávám dál a dál. Vidina toho že za pár měsíců je (snad) konec mi velí napnout všechny zbytky energie k tomu, abych to studentské období nějakým způsobem přežila. 

A pak, konečně, vedla nějaký normální život.

Tak schválně - kolik z vás momentálně píše bakalářku či jiný výstup ze svých těžce vydřených studií?


Komentáře

Oblíbené příspěvky