Focení v prádle - part 1

Krásné středeční odpoledne! :)

Venku sněží a já se pomalu prohrabuji výsledky nedělního focení v prádle. A protože můj Instagram a FB stránka se již pomalu plní, bylo by fajn udělat malý update i zde.

I přesto že fotím už poměrně dlouhou dobu, nemohu tvrdit že focení v prádle by mne 2x zaujalo. Jsem poměrně malého vzrůstu a nijak zvlášť obdařená. Vždy jsem měla pocit že focení v prádle více sedí majitelkám ''plné výbavy'' a klasickým ''agenturním'' typům.

Ovšem s příchodem roku 2016 jsem se rozhodla pro změnu. Řekla jsem si že je to skvělý čas začít dělat (pro mne) nezvyklé věci. A když se tak znovu podívám na fotky z neděle, měla bych se k tomuto stylu přemýšlení uchylovat častěji! :)

Základem je pochopit že ačkoliv můžete vypadat jakkoliv, stále jste žena. A žena by měla být jaká? 

Ano, správně.

Ženská.

A co je více ženštějšího než uvolněná atmosféra kdy naprosto dokonale vynikne vaše přirozenost? Občas sice můžete trochu vystrčit drápky, (aby to focení zase nebylo úplně suché, aby jste tomu správně rozuměly). ale zase by jste neměly vypadat lacině a vulgárně. To už je v dnešní době trochu passé :)
Navíc, každý muž bude raději trávit čas s lady která ví co si může dovolit, (což si i díky zdravému sebevědomí dovolí), než (slangově řečeno) se sociální pracovnicí.

Pokud se tedy chystáte na focení v prádle, určitě se toho nebojte. Jen vybírejte správného fotografa se kterým se dokážete dostat do té správné nálady a který výsledek celého focení nepokazí lacině vypadajícím post-procesem.

A co vy? Troufly by jste si? Lákalo vás to někdy zkusit? Bojíte se? Klidně se svěřte v komentářích :)





Jinak dámy, pokud hledáte fajn a šikovného fotografa, nestyďte se Lubošovi napsat :) Určitě si najde chvilku s vámi pokecat a domluvit se na nějakém focení :)  https://www.facebook.com/abonas.photography/

Komentáře

Oblíbené příspěvky