V Brně napadl sníh!

Titulek zní optimisticky, ale faktem je, že je to trochu mystifikace. Ve skutečnosti tu (alespoň teď) žádný sníh nemáme. Využila jsem ale příležitost, že napadl na jedno odpoledne koncem listopadu. A jelikož se zrovna rozvolnila opatření, domluvila jsem se Romanem, že něco rychle cvakneme. 

Lokalitu jsme si vybírali trochu delší dobu. Můj původní plán byla světýlka, ze kterých ale nakonec sešlo. (I když ne úplně. Ty jsem stačila vyřešit zase se Sandrou.) Rozhodli jsme se pro pozadí zasněžených jehličnanů. Což se nakonec ukázalo jako dobrá volba. I když focení trvalo našich obvyklých 15 minut, trochu jsme se odvázali a rozhodli jsme se vyzkoušet i méně tradiční "pózy", během kterých jsem dostala za úkol po Romanovi metat sněhové koule. (Z toho jsem měla trochu respekt, protože jsem mu nechtěla sejmout objektiv.) Po focení (jehož výsledky objevíte níže) jsem utíkala do města koupit mámě dárek a obstarat si mletý hřebíček do pečení. :)














Komentáře

  1. To jsou krásné fotky! Já už sníh neviděla, ani nepamatuju... loni ne, letos ne. (Tady v Lipsku prostě není. :-D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky