Nákupy a úlovky: Second hand, knihy i to, co mi kdo daroval

Dnešní článek bude taková trochu všehochuť. Když jsem totiž přemýšlela nad tím, o čem bych mohla napsat, dospěla jsem k závěru, že bych měla zmapovat (alespoň malou část) mých posledních "úlovků". 

A že jich bylo! Hodně žen v mém okolí se stěhuje (nebo se čerstvě odstěhovalo), takže jsem byla zahrnuta spoustou oblečení. (Ze kterého jsem do tohoto článku udělala jen malý výběr. To, co zde neuvidíte jsou například sportovní šaty, bundy, kalhoty a kabáty. Dokonce se mi podařilo získat i úplně nový toaster.)

O tom, kolik toho bylo se ale můžete přesvědčit sami. (Chtěla bych vás jen požádat o omluvu za jiný styl fotek úlovků ze second handu. Fotila jsem je včera večer a zbytek věcí až dnes ráno.)




První věc, po které jsem fakt dlouho toužila byla červená paletka na oči. Nevím proč, ale tahle barva mě přitahuje už od minulého roku, kdy jsem s ní (čas od času) začala na očích experimentovat trochu víc. Po téhle od Revolution jsem pokukovala celkem dlouho, ale pořád jsem ji srovnávala s jinými paletkami, které jsou u nás běžně k dostání. (V jednu chvíli jsem přemýšlela o Rival <3 Me - Oriental Flames, ale nakonec mi přišlo, že není až tak červená, jak se snaží tvářit.) 

Jak je z fotek patrné, některým stínům už jsem stačila dát svou lásku. (Oranžovému, hnědému, červenému i několika třpytivým.) I když to není úplně věc na každodenní nošení, jsem ráda, že mám tuhle paletku konečně doma a můžu s ní začít pracovat.



Během posledních týdnů jsem nakoupila i pár knih. Jelikož ve volnu jedu knihy od Sophie Kinselly, říkala jsem si, že by se mi mohl líbit i titul "Zbožňuju Paříž" od Lindsey Kelkové. (V téhle edici vyšel ještě Londýn, New York a možná něco dalšího, ale nemohu si vzpomenout.) Primárně se mi asi nepovedlo trefit do prvního dílu, ale narážky v knize na minulé děje naštěstí nejsou až tak časté, takže se dá přečíst i bez znalosti celého příběhu.

Co se týče hlavní hrdinky, ta se mi zdála extrémně nesympatická. Na druhou stranu si říkám, že jí dám možná ještě šanci v některém z dalších dílů, ve kterém se její chování třeba trochu vysvětlí. 


Aby se neřeklo, že mám v knihovně jen vysoce depresivní, nebo jednoduchou literaturu pro ženy, investovala jsem pár korun do klasiky od Boženy Němcové (letos už jsem konečně přečetla Babičku). Divou Báru jsem znala jen z filmového zpracování, takže jsem si říkala, že bude zajímavé ho porovnat s originální tvorbou. Pravda, některé věci se v knize staly trochu jinak, ale je to asi dáno tím, že do televize bylo potřeba ten příběh trochu dokreslit. Jelikož jde o tenkou knihu, přečtete ji klidně za jedno odpoledne u kávy. :)

*Aktuálně si brousím zuby na knihy o etiketě a stylu. Konkurují jim ale nákupy domácího vybavení, takže těžko říct, zda se tu objeví.



Následující dva kousky oblečení mám od jedné brněnské instagramerky a bloggerky (Mirusha Beauty Mostly), která se stěhuje kousek za město. Takže tuto příležitost využila k čistce své šatní skříně. (Dva kousky jsem musela bohužel odložit, protože mi neseděla velikost. Určitě z nich ale bude mít radost někdo, kdo si je koupí v second handu.) První svršek, který by vás mohl zajímat je toto tmavě modré tričko Atmosphere, které je opatřené lemem s korálky, flitry a výšivkou. 

Nebudu lhát, já sama bych po něčem podobném v obchodě nejspíš nesáhla, ale musím přiznat, že už mám v hlavě nějakou představu o tom jak a kam budu tenhle top nosit. :)



Dalším zajímavým kouskem je tenhle hnědý top ze Zary, který se zavazuje na špagátek za krkem. Dole na bocích má navíc další dvě tkaničky, jejichž stažením můžete regulovat nařasení na bocích. Opět je to něco, co bych si nejspíš nevybrala, ale taktéž už mám jasno v tom, kam, kde a s čím ho budu nosit.


Další kousek mám od Sandry (Sasafo Art). Jak je z fotky patrné, jde o kabelku s většími a menšími kovovými cvočky. Na první pohled vypadá docela drsně, ale už jsem ji vynosila se světle růžovou halenkou s vázačkou pod krkem a světlým Promod sakem z postu o second hand úlovcích a bylo to velmi šik.





Možná je to poněkud netradiční, ale s velkou čistkou skříně jsem dospěla k závěru, že je čas nakupovat svetry. Koupě těchto dvou byla ale tak trochu dílem náhody. Ve městě nám relativně nedávno otevřeli úplně nový second hand, který prodává luxusní kousky převážně z Finska a Švýcarska za opravdu přijatelné ceny. 

Šla jsem ho okouknout ve chvíli, kdy měli každý kus po 10 korunách a upřímně jsem ani moc nedoufala, že v něm něco najdu. Prakticky okamžitě na mě ale vyskočily tyhle dva (nepoškozené) svetry od značek, které neznám. (Norský vzor jsem tam navíc nemohla nechat jen tak ležet.) 

Oba svetry jsou už vyprané a čekají jen na to, až přijde jejich chvíle. (Modrý už byl pokřtěn během extrémně deštivého počasí.) 

Jak to máte s nakupováním a dostáváním věcí od ostatních vy? 

Komentáře

  1. Svetry jsou skvělými úlovky! :) Já jsem zrovna tento týden dostala od kamarádky sukni, vždycky mám radost, když se kousky takto posouvají dále :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro měj jsou pro změnu základní věci šatníku svetry. Bez těch se prakticky prostě neobejdu a ven bez nich nedám ani ránu. Nosím je prakticky pořád, jak v zimě, tak v létě a je to pro mne velice fajn :) Mám již pěknou sbírku! Hodně levné svetry pak nacházím na různých stránkách jako je tento eshop second hand

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky