Úlovky se sekáče

V poslední době jsem měla trochu času, takže jsem udělala (v pořadí už několikátou) čistku svého šatníku. Zároveň jsem ho chtěla obohatit o nějaké svetry, které by neměly pouze šedou barvu a  o nové kabelky. Nejsem ale úplně typ, který by při každé příležitosti běžel do obchodu s oblečením a nechal v něm během jedné návštěvy tisíce. (Máloco mi padne do oka a když, tak mi zase ne vždy sedí materiál a kvalita.) Poměrně často proto vedou moje první kroky do second handu, ve kterém čas od času objevím něco, na co bych jinak neměla šanci narazit. (Namátkou bych mohla zmínit například úplně nový kožený kabát.)

Nejinak tomu bylo i v tomto případě. Jen s tím rozdílem, že jsem poprvé nakupovala v second handu online. Pravda, byl to trochu risk. Na webu byla vždycky jenom jedna fotka a prakticky žádný popis, který by informoval o nějakých vadách výrobku. (Dnes už je tam informací víc.) Moje touha ale byla silnější, takže jsem objednala asi 7 věcí a čekala, co mi vlastně přijde. 

Musím říct, že z toho, co jsem vybalila, jsem byla dost nadšená. Všechno naprosto přesně splnilo mé očekávání a nikde jsem neobjevila žádné poškození, nebo problém. A jelikož se na tomto online second handu stále objevuje něco nového (mnohdy i oblečení, kabelky a boty od renomovaných  návrhářů a značek), je téměř jisté, že v něm ještě letos něco nakoupím. :)

Co mi tedy přišlo?


Jako první mne zaujala tato malá kabelka. V reálu má světle modrou barvu a jenom jednu přihrádku. K sukni, nebo jen tak ke kalhotám ale bohatě stačí. Už jsem s ní šla ven a v pohodě se do ní vešly kapesníčky, telefon, dezinfekce na ruce a dokonce i moje velká peněženka. Značku nevím, ale za 99,- to neberte. 



Další kabelka, která mě na e-shopu zaujala byla tahle s vázáním a puntíky. Úplně ji vidím v kombinaci s teniskami, jeansy a nějakou jednoduchou halenkou na vyběhnutí do města. Značka opět neznámá, každopádně vzhledem k velikosti, kvalitně vypadajícím karabinám a úchytům a několika přihrádkám si troufám říct, že je to asi jedno. Jedinou vadou byl zaseknutý zip, který jsem přejela tuhým mýdlem a problém byl vyřešen.



Abych rozbila šeď svetrů ve své skříni, udělala jsem pokus a objednala jsem si petrolejově modrý svetr značky Gate. Není moc elastický, ale přežil se mnou jedno odpoledne na brněnské přehradě, kdy mi v něm bylo tak akorát. Zatím to vidím na méně formální nošení. 



Na první pohled mě zaujal i tento atypicky řešený svetr z Terranovy. (Z jiného second handu mám celkem podobný od norské značky Bik Bok.) Tenhle se ale bude více hodit ke společenským halenkám, sukním a šatům. Oproti svetru z Gate má rukávy více na tělo a je mnohem teplejší. Takže bude super na podzim a přes zimu.



Při prvním prohlížení e-shopu mě naprosto uchvátila tahle mikina (ještě s visačkou) od asijské značky Qin ya, kterou jsem později našla prodávat na Ebay. (Asijskou mikinu s norským vzorem prostě chceš.) Na ramínku vypadá trochu divně, protože má netypicky řešenou oblast kolem krku. (Má dvě kapuce, z nichž ta okrasná je u krku našitá asymetrickým způsobem.) Nedávno jsem v ní ale fotila, takže určitě ji budete mít možnost vidět na těle.




Další věc, které jsem totálně propadla je tahle vestička s 3/4 rukávem a třásněmi z H&M. Musela jsem ji mít, protože ve mě už na první pohled evokovala flapper girls z 20. let minulého století, které měly třásně na šatech. Řady mají odstupňovanou barvu, takže i to jí dodává docela zajímavý šmrnc. Poprvé jsem ji měla na sobě v kombinaci s pudrově růžovými pouzdrovými šaty z H&M s 3/4 rukávem a v ten den jsem sklidila zvýšený počet komplimentů a pochval. (Dokonce i od pánů.)




Posledním úlovkem do sbírky je tato bundička Promod, která ve mě při prvním pohledu evokuje styl klasických sak od Chanel. (Stejné to není, ale inspirace je z mého úhlu pohledu dost zjevná.) Zatím jsem ji nevytáhla ven, ale už se těším na to, až to udělám. :)

Co se týče ceny nákupu, ten mne vyšel na nějakých 690,-. Doprava byla zdarma, protože jsem si balík vyzvedla na pobočce second handu u nás ve městě. V poměru cena x kvalita x množství se jedná o naprosto bezkonkurenční cenu, za kterou bych za normálních okolností sehnala tak možná jednu věc. 

Jak vnímáte nakupování v second handech vy? 

Komentáře

  1. Vypadá to, že jsi měla na všechny kousky velké štěstí :) Já sama nakupování v second handech miluju, vlastně zrovna dneska jsem vydala moje další sekáčové úlovky :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky