Catherine testuje: Interiérové vůně Renovality

Dnes bych si chtěla trochu posvítit na tři difuzéry, které jsem dostala koncem měsíce od své oblíbené značky Renovality. (V dohledné době se chystám i na ozkoušení jejich nových doplňků stravy, ale to bude asi ještě trvat, jelikož mám otevřených ještě pár jiných, které jsem si koupila už dříve.)

V první řadě bych chtěla říct, že jsem vůbec nečekala, že se Renovality do něčeho podobného pustí. Na druhou stranu, jde o velmi milé překvapení, které mne motivovalo sledovat, s čím novým přijdou dál. (Jsou totiž ve fázi, kdy solí jednu novinku za druhou.)


Jak můžete vidět, difuzéry jsou dostupné ve třech různých vůních. Ve svém balíčku jsem měla vůni Shama, Ozone a Multi Flower. S tím, že každá z nich je trochu jiná a hodí se do jiného prostředí. (Co se týče nálepek, zatím jde jen o provizorium. Bylo mi řečeno, že se čeká na ty, které ještě přijdou z tiskárny. :))


Na těchto difuzérech se mi líbí jejich balení, které se od těch klasických z obchodů na první pohled liší. Jde o krychličku z průhledného skla, která je naplněná vonnou látkou. (Před prvním použitím musíte odšroubovat víčko a sejmout zátku, která slouží jako ochrana.) Hodně se mi líbí i ten dřevěný detail s logem Renovality. Je to něco trochu zvláštního. Samotný difuzér jde buď postavit, nebo někam pověsit za hezky modré (a hlavně kvalitní) šňůrky. Po odejmutí zátky jen zašroubujete dřevěné víčko, na vteřinu lahvičku otočíte vzhůru nohama a posléze už ji můžete nechat na vybraném místě. (Co se týče nálepek, ty jsem po pověšení sundala, takže se dívám jen na dřevo, tekutinu a sklo.)


Ozon jsem hned zavěsila do koupelny, kde začal během okamžiku velmi jemně vonět. (Jde o směs eukalyptu s mentolem.) Kořeněnou Shamu jsem si pověsila do ložnice, protože mám podobné vůně ráda. I když bude někomu vonět vyloženě pánsky, já z ní cítím i trochu zvláštní sladkost. (Hlavně, když přijdu do pokoje po několika hodinách, kdy jsem schopná ji trochu více vnímat.) Multi Flower je pak velmi decentní vůně, která se podle mého názoru nejvíce hodí do obývacího pokoje. 

Osobně jsem dost zvědavá na to, jak dlouho tyto difuzéry vydrží vonět. Určitě oceňuji, že ze sebe nelinou přehnaně intenzivní vůni, která má občas tendenci působit nesnesitelně. (Kdysi jsme měli v kanceláři levandulový difuzér a během pár minut to bylo, jako by tam někdo nastříkal celý repelent.) Ale to naštěstí není tento případ. 

Co na difuzéry od Renovality, ale i od kterékoliv jiné značky říkáte vy? Jsou nezbytnou součástí vašeho interiéru, nebo se jim vyhýbáte obloukem?

Komentáře

Oblíbené příspěvky