Temná gotika: Focení a natáčení kolekce Darkness by MM HAIR CARE

V listopadu jsem se celkem náhodou dostala k focení nové kolekce účesů brněnského kadeřnictví MM HAIR CARE. Nesla jméno Darkness a měla být o tom, jak to vypadá, když se spojí drsné kovové materiály s dámskými účesy. 

Začalo to v neděli 17. listopadu v 7 hodin ráno, kdy jsem se začala chystat na návštěvu salonu. Tam jsem se potkala s modelkou a vizážistkou Galinou, se kterou se známe trochu z dřívějška. (Vy jste ji mohli vidět i v jednom týdnu televizního pořadu Popelka na TV Barrandov.) Kolekci dále fotila modelka Pavla Vrábelová a Victoria Mukhina. (Ani jednu jsem do té doby neznala.) Když se mi dělal účes a make-up, přišla do salonu Zuzka (Ilusior Pictures), kameraman (Filip Novák) a Veronika Procházková (známá též jako VERCHIA). Když bylo všechno hotové, jelo se (po předešlé domluvě) na židovský hřbitov do Mikulova.

Tam jsme natáčeli video celé kolekce a dělali samostatné (i společné) fotky šatů, líčení a účesů. Do článku přikládám jednu naši společnou fotku a pak fotky, na kterých jsem jenom já. (Holek jsem se na zveřejnění neptala, takže vám přiložím odkazy, kde celou sérii uvidíte komplet.)

*Vtipná historka z natáčení: Hlídala jsem věci, dokud ostatní nedodělají co potřebují. Mezi tím se na hřbitov zatoulala rodina s malým dítětem. Šla jsem jim říct, že je hřbitov pro dnešní den uzavřen kvůli natáčení a focení, tak zda by bylo možné, aby se zdržovali jen v jeho přední části. Načež, než jsem stačila cokoliv říct, pán zkřížil prsty a pronesl: ,,Odstup Satane." 

Chvíli jsem na něj koukala a řekla jsem, co děláme. Pán se teda omluvil s tím, že si myslel, že jsem nějaký přízrak hřbitova. A zda tak "divně" vypadám i normálně. (Jeho paní ho musela po chvíli ukáznit, aby už raději mlčel.) Nakonec jsme se tomu zasmáli a rozloučili jsme se. Zajímavé bylo, že jejich asi tříletá dcera se mne ani trochu nebála. :D (Tímto zdravím blond Marušku v růžové bundě.)

Teď už ale konec historek. Jak to dopadlo uvidíte sami.







Foto, úprava a zbytek galerie: http://www.zuzanavaverkova.cz/2019/12/18/darkness/
Vlasy a koncept: http://mmhaircare.com/
Kamera: SOUL PIKS






Komentáře

  1. Účesy jsou hezké, nebo spíš zajímavé, ale asi bych si je nenechala učesat. :D
    Nicméně krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky