Předvánoční smršť, zn: Co se právě děje?

Krásné prosincové odpoledne všem. Dnes jsem se dostala k tomu, abych nějak v kostce popsala, co se děje v mém každodenním životě. Kdo mne alespoň trochu zná, ten ví, že jde opět o něco velkého. Začnu ale postupně.


Dlouho jsem o tom nemluvila, ale...

V prosinci ze mě bude teta. Jelikož má sestra termín zhruba v půlce prosince, všichni se smiřujeme s tím, že letos Vánoce proběhnou tak trochu partyzánským způsobem. (Dítě se neptá, jestli se hodí narodit se 24. prosince.) 

Teď proto všichni chodíme a čekáme, co se bude dít. Můj osobní tip je, že to přijde dřív, ale možná si náš Ježíšek bude dávat s příchodem na svět trochu na čas. Kdo ví. (Stav stálé pohotovosti každopádně platí.)


Druhá věc, která (už) proběhla byl další make-up art workshop v parfumerii Douglas. Opět šlo o naprosto skvělý den ve společnosti mnoha zajímavých lidí. K tomu přidejte spoustu líčidel, jídla a hudby a máte skoro obrázek toho, jak to mohlo vypadat.

Tentokrát se nedělaly looky na budoucí Fashion Week, takže jejich fotky mohly jít okamžitě ven. Já ale s psaním článků ještě nějakou tu chvíli počkám. Čekám totiž na oficiální fotky od fotografky a make-up artistky Kristýny. :)


No, a nakonec tu máme třetí velkou věc. Koncem listopadu jsem nějakým (pro mne poněkud záhadným) způsobem vyhrála konkurz na účinkování v hudebním video klipu.

Budeme natáčet v polovině měsíce v Trutnově. Na přesné instrukce zatím ještě čekám, ale už dnes jsem posílala své míry návrhářce, která mi bude šít speciální šaty. 

Nebudu lhát. Jsem z toho trochu vyjukaná, protože jsem nic takového absolutně nečekala. (Přišlo to zcela spontánně.) Navíc je to v době, kdy budu mít velké množství práce s přípravou na svátky. (A do toho ještě ty nervy z toho, kdy začne moje sestra rodit.) Ale věřím, že se to nějak zvládne a proběhne to v pořádku. Pokud budu mít v Trutnově dostatek času na to udělat si procházku, můžete později čekat i nějakou zajímavou (cestovatelskou) reportáž.

A jak zvládáte letošní prosinec vy?

Foto & úprava: Martin Pokoracký (www.instagram.com/m.pokoracky)

Komentáře

Oblíbené příspěvky