Zaměřeno na šperky

Krásné úterní odpoledne všem!

Dnešní článek bude netradičně zaměřený na šperky, jelikož s příchodem nového týdne mi přišlo několik balíčků. Byla by tedy škoda se nepochlubit. :)

V průběhu posledních dní se ve mne probudil syndrom ''straky''. První co mne naprosto uchvátilo a kolem čeho jsem chodila už pěkných pár týdnů je tento náhrdelník.


Jsem poměrně hodně vysazená na velké šperky na krk. A ideálně, pokud jsou nějakým způsobem nezvyklé. Což tento náhrdelník jistě je. Ještě jsem se s ničím takovým dříve nesetkala. Navíc mám ráda vintage věci a tohle do toho dokonale zapadlo.

Detail zlatých peříček posázených kamínky.


V současné době chytám pár vintage focení, takže ho určitě uvidíte i na mě. :) Také se bude rozhodně hodit k nějakému jednoduchému outfitu a na speciální události. 

Dodávám, že náhrdelník nebyl součástí žádné spolupráce.

Jako druhý mi dnes přišel balíček od http://www.retrosaty.cz, ve kterém se schovávala naprosto úžasná čelenka a náramek. Kdo zná Velkého Gatsbyho, zřejmě tuší, o čem je řeč. 
Já osobně jsem se do doplňků Daisy zamilovala už na první pohled, proto jsem moc ráda, že jsem dostala možnost je mít. 

Šperky přišly v roztomile puntíkaté krabici, která byla zabalená tak důkladně, že jsem ji bohužel musela úplně rozpitvat. Každopádně mnohem důležitější je to, že obsah dorazil neporušený a přežil i zásah České pošty (kdo si pamatuje můj článek o tom, jak mi pošta málem ztratila boty?).

A teď méně strohého popisu a více omdlévání nad naprosto skvělým obsahem.






Jistě chápete mé nadšení pro věc. Náramek bude dle mého názoru vhodný na častější nošení k něčemu elegantnímu. U čelenky se bude jednat spíše o tématické párty a speciální události, protože do běžného provozu je trochu moc zdobná. I když bezesporu naprosto famózní.

Už nyní mé závity usilovně pracují na tvorbě nejnovějších foto konceptů se všemi těmito nádhernými kusy. 

Máte se na co těšit!

Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky