Cupcakekárna - První narozeniny!

Krásné páteční odpoledne všem!

Dnes vám přináším reportáž z prvních narozenin brněnské Cupcakekárny, o které jsem psala již na začátku roku.

Proč jsem se rozhodla tuto akci navštívit? Inu proto, že sama ráda peču. Můj poslední výtvor byl mandlovo-čokoládový dort plněný krémem z bílé čokolády, přetřený krémem z tmavé čokolády a smetany, posypaný sušenými brusinkami a politý další vrstvou bílé čokolády. Mimo jiné jsem se na návštěvu Cupcakekárny chystala už delší dobu. Takže tolik k mé osobní motivaci.

Akce probíhala už od rána, takže nás všechny přivítali balonky a  nápisy Happy Birthday. A také již notorický slogan ,,Cupcake is not muffin."


Za celým projektem Cupcakekárny stojí dvě kamarádky z vysoké školy, které nebyly spokojené se svým dosavadním životem. Pravidelně se setkávaly, až jednoho dne vznikla myšlenka vlastního projektu. Začalo to úvahami nad posilovnou a skončilo to u nápadu s cupcaky, které měly být pouze doplňkovým sortimentem. Tento nápad je tak pohltil, že následující den začaly přemýšlet nad tím, jak svoji představu zrealizovat.


Nyní jejich pekárnu a kavárnu naleznete v pasáži Komerční banky v Brně na Náměstí Svobody a dveře se tam opravdu netrhnou.

Kdo by se divil, když každý den nabízí 12-16 druhů roztomilých a ne méně chutných cupcakes? Buďme k sobě zcela upřímní. Na cupcakes s kávou by hřešilo mnoho z nás.

Na celé dnešní akci jste si dokonce takový cupcake mohli sami ozdobit dle vašich představ, a to ať jste milovníky tmavého či světlého korpusu. K dispozici bylo také nejrůznější zdobení a tři druhy krémů: karamelový, vanilkový a kokosový.

Sama jsem se rozhodla si takové dva cupcakes ozdobit. Vybrala jsem si tmavý s kokosovým krémem, růžovým cukrem a čokoládovým zdobením a světlý korpus s vanilkovým krémem a barevným zdobením.


Na této akci mi bylo sympatické, že výtěžek poputuje do útulku Tibet. Konkrétně v podobě krmení a dalších nezbytností, která v útulcích mnohdy zoufale chybí. Ráda jsem tedy podpořila dobrou věc.

Na místě bylo také možné ochutnat zmenšené verze již existujících druhů cupcakes - jak sladkých, tak slaných verzí.


Před odchodem mi děvčata zabalila cupcakes do naprosto rozkošných krabiček, spolu s novinami, kde se podrobně zabývají historií celého nápadu. Mimo jiné zde naleznete medailonky všech pracovníků Cupcakekárny a recept na mrkvový cupcake s vlašskými ořechy.



Závěrem bych chtěla moc poděkovat za možnost pořízení fotek a milý přístup personálu. Také doufám, že se Cupcakekárně bude dále dobře dařit a aby do dalšího roku vkročila tou správnou nohou.

Oficiální stránky Cupcakekárny naleznete zde: http://www.cupcakekarna.cz/

Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky